Ќј ј« ѕерех≥д в меню
в≥д Ђ__ї________200__року .†††††††††††† є_____
ѕ–ќ —“јЌ ћ≈“ќƒ»„Ќќѓ –ќЅќ“» ¬ Ў ќЋ≤
«г≥дно з р≥чним планом роботи школи, педа≠гог≥чний колектив працюЇ над Їдиною методич≠ною проблемою: Ђѕ≥двищенн¤ ¤кост≥ знань, удосконаленн¤ навчально-виховного процесу на основ≥ впровадженн¤ наукових дос¤гнень, но≠вих педагог≥чних технолог≥й, навчанн¤ в умовах роботи р≥знор≥вневих та проф≥льних клас≥вї. Ќа початку року була створена науково-методична рада школи на чол≥ з директором__________. ƒо складу њњ вв≥йшли заступники директора з навчально-виховноњ та виховноњ роботи __________________, голови методичних об'Їд≠нань _____________________, вчител≥-методисти _______________. ѕрот¤гом навчального року в≥дбулис¤ зас≥данн¤ науково-методичноњ ради школи за темами: анал≥з роботи шк≥льного колективу за минулий навчальний р≥к; завданн¤ та затвердженн¤ робочого навчального плану (вар≥ативноњ частини) на новий навчальний р≥к; розвиток творчоњ ≥н≥ц≥ативи вчител≥в; удосконаленн¤ та пошук активних ≥ ц≥кавих форм веденн¤ уроку; використанн¤ техн≥чних засоб≥в навчанн¤; унаочненн¤ в навчально-виховному процес≥; зд≥йсненн¤ ≥ндив≥дуального та диференц≥йованого п≥дходу до учн≥в п≥д час процесу навчанн¤ та вихованн¤; стан самоосв≥ти педагог≥чних прац≥вник≥в ¤к складовоњ частини систе≠ми внутришк≥льноњ методичноњ роботи. —творе≠ний у минулому 200 / н.р. ≥нформац≥йно-методичний каб≥нет поповнивс¤ новими матер≥алами: тематичними розробками вчител≥в, допов≥д¤ми на зас≥данн¤х ћќ, матер≥алами, з≥браними п≥д час ярмарку педагог≥чних ≥дей та технолог≥й тощо. –обот≥ кожного заступника директора допомагали зав≥дуюч≥ предметними ка≠федрами ______________. ѕроводилис¤ зас≥данн¤ предметних кафедр, де обговорювалис¤ питанн¤: орган≥зац≥њ та проведенн¤ контрольних зр≥з≥в знань, сем≥нар≥в, п≥дготовки до участ≥ у ярмарку педагог≥чних технолог≥й, педагог≥чних читань тощо.
—л≥д в≥дзначити участь учител≥в у ярмарку педагог≥чних технолог≥й. ƒл¤ участ≥ у ньому було п≥дготовлено 35 роб≥т, з них лише директором школи п≥дготовлено 8 роб≥т. ”чител≥ школи по≠с≥ли 11 призових м≥сць:_____________(украњ≠нська л≥тература),_____________(французька мова), _______________(рос≥йська л≥тература), _____________________(основи ≥нформатики),
______________(музика), ___________(основи безпеки житт¤),___________(психолог≥¤).
ѕрот¤гом року в≥дбулис¤ педагог≥чн≥ конференц≥њ та читанн¤ за темами: Ђ–еал≥зац≥¤ принципу особист≥сного п≥дходу до учн¤ в педагог≥чн≥й д≥¤льност≥ вчител¤ї (заступник директора ________), Ђ–оль майстерност≥ вчител¤ в процес≥ п≥двищенн¤ ¤кост≥ знань учн≥в, удоско≠наленн¤ Ќ¬ѕ на основ≥ впровадженн¤ наукових дос¤гненьї (заступник директо≠ра____________). Ќа цих конференц≥¤х учител≥ мали змогу под≥литис¤ своњм власним педагог≥чним досв≥дом, ознайомитис¤ з досв≥дом роботи своњх колег, з передовим педагог≥чним досв≥дом учител≥в-новатор≥в м≥ста, област≥ тощо.
”с≥ документи: допов≥д≥, матер≥али з цих пе≠дагог≥чних конференц≥й з≥бран≥ в ≥нформац≥йно-методичному центр≥.
“акож прот¤гом року в≥дбулис¤ психолого-педагог≥чн≥ сем≥нари за темами: Ђ—оц≥ально-педагог≥чн≥ аспекти творчост≥: суть пон¤тт¤ творчост≥, види творчост≥ вчител¤, учн¤ї (вчитель-методист___________), Ђѕсихолог≥чн≥ аспекти ≥ндив≥дуального диференц≥йованого п≥дходу до учн≥в п≥д час процесу навчанн¤ї (зав≥дуючий кафедрою___________), Ђ—творенн¤ умов дл¤ самоосв≥тньоњ роботи вчител¤ та розвитку його творчих зд≥бностейї (заступник директора __________). ќсобливо сл≥д в≥дзначити роботу психолога школи__________, ¤ка до кожного сем≥нару проводила пл≥дну п≥дготовчу роботу, а також таких учител≥в:________>_____________.
ѕрот¤гом навчального року регул¤рно в≥дбувалис¤ зас≥данн¤ шк≥л педагог≥чноњ майстерност≥: школи молодого вчител¤ (кер≥вник ________________), школи передового педагог≥чного досв≥ду (кер≥вник__________). ќсобли≠во сл≥д в≥дзначити роботу школи молодого вчител¤, зас≥данн¤ ¤коњ проводилис¤ в ц≥кав≥й творч≥й обстановц≥. ер≥вник______________ в≥дпов≥дально поставилас¤ до наставницькоњ роботи, проводила бес≥ди, сем≥нари, орган≥зувала тиждень молодого вчител¤, кожному мо≠лодому колез≥ було вказано (тактовно) на певн≥ недол≥ки в робот≥ та запропоновано допомогу. “ематика зас≥дань школи показала, що кер≥вник ____________≥ вчител≥-наставники провели† величезну роботу з проблеми Ђ¬икористанн¤ нових ≥нформац≥йних технолог≥й навчанн¤ в умовах роботи р≥знор≥вневих та проф≥льних клас≥вї (учитель вищоњ категор≥њ__________),
Ђѕ≥двищенн¤ р≥вн¤ самоосв≥ти педагог≥чних прац≥вник≥в ¤к складова частина в робот≥ над п≥двищенн¤м ¤кост≥ знаньї (старший учитель __________).
Ќа п≥дстав≥ вищеозначеного.
Ќј ј«”ё:
1.† ¬чител¤м-предметникам:
1.1. —истематично працювати над п≥двищенн¤м р≥вн¤ самоосв≥ти.
1.2.† «авершити п≥дготовку авторських роб≥т до участ≥ у ярмарку педагог≥чних технолог≥й.
1.3.† —планувати сер≥ю в≥дкритих урок≥в, позакласних заход≥в на 200__/_ н.р.
2.††††† ер≥вника솆†† педагог≥чних††† шк≥л
2.1.†† —планувати тематику зас≥дань на 200__/_ н.р.
2.2. ѕ≥дготувати матер≥али до проведенн¤ сем≥нарських зан¤ть.
3.† «ав≥дуючим кафедрами:
3.1. онтролювати п≥дготовку роб≥т учител≥в до участ≥ у ярмарку пед. технолог≥й.
3.2. —истематично працювати над поповненн¤м науково-методичних комплекс≥в методичною л≥тературою.
4. «аступнику директора_________________:
4.1. —истематично працювати над п≥двищенн¤м р≥вн¤ методичноњ роботи в школ≥.
4.2. –озпочати п≥дготовку до плануванн¤ методичноњ роботи на 200††† /†††† н.р.
ƒиректор шкоди
3 наказом ознайомлен≥ |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¬иконавець, телефон