Ќј ј«                                                               ѕерех≥д в меню

¬≥д Ђ___ї___________200___р. є_____

 

ѕ–ќ –ќЅќ“”

« ќЅƒј–ќ¬јЌ»ћ» ƒ≤“№ћ» “ј “јЋјЌќ¬»“ќё ћќЋќƒƒё

 

” в≥дпов≥дност≥ з ”казом ѕрезидента ”крањни Ђѕро ѕрограму роботи з обдарованою молоддю на 2001Ч2005 рокиї в≥д 8 лютого є 78/2001, реал≥зац≥¤ ¤кого передбачаЇ переор≥Їнтац≥ю в≥тчиз≠н¤ноњ системи осв≥ти на гуман≥стичн≥, ≥ндив≥ду≠ально ор≥Їнтован≥ та розвивальн≥ осв≥тн≥ технолог≥њ, зм≥нюЇтьс¤ ставленн¤ до учн≥в, ¤к≥ ви¤вл¤ють неординарн≥ зд≥бност≥. ќдним з пр≥оритетних напр¤мк≥в в систем≥ роботи осв≥т¤нських установ та заклад≥в Ї ви¤вленн¤, навчанн¤ та роз≠виток обдарованих д≥тей.

” рамках реал≥зац≥њ програми адм≥н≥страц≥¤ школи запланувала на 200 / навчальний р≥к зд≥йсненн¤ таких заход≥в:

Х перегл¤нути та поновити шк≥льний ≥нформац≥йний банк даних про учн≥в школи Ђќбдарован≥стьї;

Х оформити проф≥л≥ дл¤ роботи з обдарованою та талановитою молоддю;

Х поновити методичними рекомендац≥¤ми науково-методичну базу даних з формуванн¤ психолого-ф≥з≥олог≥чноњ ст≥йкост≥, проф≥лактики стрес≥в, розумових, емоц≥йних перенавантажень учн≥в;

Х провести шк≥льний етап предметних ол≥мп≥ад ≥з базових дисципл≥н;

Х  спри¤ти п≥дготовц≥ та участ≥ переможц≥в шк≥льних предметних ол≥мп≥ад в ол≥мп≥адах районних (м≥ських), обласних та всеукрањнських р≥вн≥в;

Х спри¤ти п≥дготовц≥ та участ≥ учн≥в школи в районн≥й, м≥ськ≥й та обласн≥й науково-практичн≥й конференц≥њ ћалоњ јкадем≥њ Ќаук;

Х  проводити шк≥льн≥ конкурси та виставки творчих роб≥т учн≥в школи, спр¤мован≥ на ви≠¤вленн¤ та самореал≥зац≥ю обдарованих д≥тей;

Х забезпечити роботу гуртк≥в та факультатив≥в за бажанн¤м учн≥в;

Х забезпечити умови дл¤ художньоњ самод≥¤ль≠ност≥ учн≥в;

Х продовжити роботу ЂЋ≥тературноњ в≥тальн≥ї з метою налагодженн¤ творчих зв'¤зк≥в ≥з ко≠лективами м≥ських театр≥в та музењв;

Х  забезпечити ≥нформуванн¤ про вс≥ дос¤г≠ненн¤ учн≥в школи;

Х поповнювати банк даних з кращих науко≠во-практичних роб≥т учн≥в;

Х  подати до в≥дд≥лу осв≥ти _________райдержадм≥н≥страц≥њ список кандидат≥в з числа об≠дарованих учн≥в на виплату щом≥с¤чноњ стипенд≥њ м≥ського голови.

–обота шк≥льного колективу, проведена за програмою ви¤вленн¤ та п≥дтримки таланови≠тоњ молод≥, створенн¤ умов, необх≥дних дл¤ роз≠витку ≥ндив≥дуальност≥ та неординарних зд≥бно≠стей учн≥в, маЇ своњ позитивн≥ результати. ÷е Ч призов≥ м≥сц¤ у ¬сеукрањнському конкурс≥ Ђ“а≠ланти твоњ, ”крањно!ї вс≥х р≥вн≥в (____призових м≥сць в обласному тур≥), численн≥ перемоги в конкурсах дит¤чих малюнк≥в Ђƒ¤куЇмо Ч н≥ї, ЂЌаркотикам Ч н≥ї, конкурс≥ з правил дорож≠нього руху, затвердженого Ќац≥ональною теле-рад≥окомпан≥Їю ”крањни. Ўк≥льна команда учн≥в

отримала___призових м≥сць на II районному р≥вн≥ ¬сеукрањнських учн≥вських ол≥мп≥ад з ук≠рањнськоњ та рос≥йськоњ мов, ___учн≥в школи стали призерами м≥ського р≥вн¤ предметних

ол≥мп≥ад,____учн≥в перемогли в Ќ≤ обласному тур≥, а___пос≥ли призов≥ м≥сц¤ у ¬сеукрањнськ≥й

ол≥мп≥ад≥ з_________мови ≥ п≥двищили рей≠тинг област≥ з цього предмета.

Ўкола маЇ переможц≥в конкурс≥в з украњнсь≠коњ мови вс≥х р≥вн≥в: Ђ«навц≥ украњнськоњ мовиї, Ђ—р≥бне   слової,   а   учениц¤___класу ___________стала переможцем в обласному тур≥

конкурсу твор≥в Ђћо¤ правова осв≥таї.

Ўкола отримала___призових м≥сць у ра≠йонному тур≥ захисту науково-досл≥дницьких роб≥т ћјЌ за 200 / н. р., а в цьому на≠вчальному роц≥ за к≥льк≥стю переможц≥в ћјЌ вийшла на ____ м≥сце серед ус≥х навчальних заклад≥в__________району.

Ќаш≥ талановит≥ учн≥ щор≥чно беруть участь у ¬сеукрањнськ≥й ≥нтелектуальн≥й гр≥ Ђ енгуруї. “ак, у минулому роц≥ _____ учн≥в брали участь у турн≥р≥ та___стали переможц¤ми цього зма≠ганн¤.

ўор≥чно в школ≥ провод¤тьс¤ естетичн≥ тижн≥, ¤к≥ допомагають учител¤м та адм≥н≥ст≠рац≥њ ви¤вл¤ти та розвивати обдарованих, твор≠чо мисл¤чих д≥тей; сп≥льно з дит¤чими музич≠ними школами, училищами, лауреатами __________ф≥лармон≥њ наш≥ д≥ти розвивають у соб≥ почутт¤ прекрасного, вчатьс¤ бути г≥дними своЇњ ¬≥тчизни, беруть участь у благод≥йних кон≠цертах    при    дит¤ч≥й    музичн≥й    школ≥ ≥мен≥________та є___, ≥зостуд≥њ ЂЋукомор'¤ї на баз≥ Ѕудинку культури ≥мен≥___________.

–езультатом ≥ндив≥дуального п≥дходу до та≠лановитоњ дитини та розвитку њњ зд≥бностей Ї ус≠п≥шне складанн¤ ≥спит≥в на волод≥нн¤ французь≠кою мовою в≥дпов≥дно до Ївропейських стан≠дарт≥в, ¤к≥ щор≥чно провод¤тьс¤ ѕосольством ‘ранц≥њ в ”крањн≥ на баз≥ школи та ‘ранцузь≠кого культурного центру м≥ста.

” зв'¤зку з цим

 

Ќј ј«”ё:

 

1.  ”с≥м учител¤м школи продовжити роботу з метою ви¤вленн¤ та розвитку творчого потен≠ц≥алу та зд≥бностей обдарованих учн≥в школи.

 

2.  «ав≥дуючим кафедрами ≥з базових дис≠ципл≥н розробити методичн≥ рекомендац≥њ та навчальний матер≥ал ≥з урахуванн¤м ≥ндив≥ду≠альних зд≥бностей учн≥в.

 

3.  «аступникам директора школи з Ќ¬– __________п≥д час проведенн¤ нарад та зас≥≠дань пост≥йно контролювати роботу вчител≥в школи з обдарованими д≥тьми, практикувати виступи про досв≥д роботи найрезультативн≥ших з них.

 

4.  «аступнику директора школи з виховноњ роботи________рекомендувати ≥ надал≥ залу≠чати талановиту молодь школи до участ≥ в р≥зно≠ман≥тних конкурсах, змаганн¤х, турн≥рах, кон≠тролювати роботу позакласних гуртк≥в та шк≥ль≠них секц≥й.

 

5.  ¬≥дпов≥дальн≥сть за виконанн¤ цього на≠казу залишаю за собою.

ƒиректор школи

3 наказом ознайомлен≥

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

¬иконавець, телефон 

Hosted by uCoz