НАКАЗ                                                               Перехід в меню

Від «___»___________200___р. №_____

 

ПРО СТАН

ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА

РОБОТОЮ УЧНІВСЬКОГО

САМОВРЯДУВАННЯ

 

З метою демократизації управління школою на початку нового навчального року були сфор­мовані органи учнівського самоврядування. Це дало змогу залучити майже всіх учнів до різно­манітних видів діяльності школи, а також до управління справами колективу. Робота учнів у комісіях учнівського самоврядування сприяла вихованню почуття господаря школи, класу, вмінню співпрацювати на принципах рівності, гласності, демократизму.

Зокрема, робота правової та інформаційної комісій направлялася у русло розробки регла­ментуючих документів школи, збереження шкільного майна, чергування по школі. Багато уваги комісія приділяла питанню налагодження дисципліни учнів. Поряд з традиційними фор­мами роботи інформаційної комісії (випуск бюлетенів, стіннівок, «блискавок», проведення конференцій, виставок, концертів) у школі роз­почали нову, цікаву справу — випуск шкільної газети «Діалог», на сторінках якої виступали як учні, так і вчителі. Випуски були присвячені різним проблемам внутрішкільного життя. Ре­дактор газети (вчитель________), члени редакційнної колегії вивчають ставлення учнів і вчи­телів до популярності шкільної газети, матері­алів, що публікуються, досліджують питання, які мають інтерес у колективі.

Роботою комісії з питань національно-куль­турного відродження та добрих справ керувала заступник директора з виховної роботи __________. Протягом навчального року учні постійно брали участь в акції «Милосердя», зби­рали продукти, одяг і розносили за адресами малозабезпечених та літніх людей. Учні 5—7 класів брали участь у акції «Доброго ранку, ве­теране!». Проводилося багато свят: посвята у першокласники, десятикласники, День учите­ля, День матері, Уроки мужності, «Дзвони Чор­нобиля», лицарські турніри, «Нумо, дівчата!», «Міс старшокласниця», дні здоров'я, спортивні змагання, Кобзареве свято, конкурси читців, День Святого Валенина та інші.

Роботу навчальної комісії очолювала заступ­ник директора школи з навчально-виховної ро­боти_________. Члени комісії проводили вікто­рини, брали участь у предметних тижнях та олім­піадах, допомагали невстигаючим учням.

Педагог-організатор_________здійснювала педагогічне керівництво комісією з питань ро­боти з молодшими школярами. Вона творчо і цікаво підійшла до організації дозвілля молод­ших школярів: було організовано роботу клубу «Чемні та ввічливі», проведено конкурси ма­люнків, читців, виставки декоративно-приклад­ного та образотворчого мистецтва, спортивні конкурси «Козацькі забави», «Тато, мама, я — спортивна сім'я», «Веселі старти», «Міс Дюймовочка», відвідування театрів, музеїв, бібліо­тек, виставок тощо. Мріючи про створення дитячої організації, вона залучила учнів 5—7 класів до обговорення програми і статуту міської ди­тячої організації «ДЮК». Під час цих обгово­рень були висловлені пропозиції щодо створен­ня шкільного об'єднання «Світанок». Нині ак­тивісти цього об'єднання, учні 5—7 класів, згур­товують навколо себе інших учнів школи.

На підставі вищезазначеного

 

НАКАЗУЮ:

 

1.  Заступнику директора школи з виховної роботи________:

1.1.  Продовжувати вдосконалення роботи з педагогічного керівництва органами учнівсько­го самоврядування.

1.2. Провести у________місяці учнівську кон­ференцію і вибори органів учнівського самовря­дування.

1.3.  Створити систему в роботі комісій уч­нівського самоврядування, важливі питання об­говорювати на засіданнях комісій.

 

2. Редактору шкільної газети__________ви­ділити рубрику у шкільній газеті «Голос шкільно­го самоврядування» для висвітлення питань життя школи.

 

3. Заслухати питання про роботу учнівського самоврядування на нараді при директорі в жовтні.

 

4. Контроль за виконанням цього наказу по­класти на заступника директора школи з вихов­ної роботи____________.

 

Директор школи

З наказом ознайомлені

Виконавець, телефон 

Hosted by uCoz