НАКАЗ Перехід в меню
Від «___»___________200___р. №_____
ПРО СТАН
ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА
РОБОТОЮ УЧНІВСЬКОГО
САМОВРЯДУВАННЯ
З метою демократизації управління школою на початку нового навчального року були сформовані органи учнівського самоврядування. Це дало змогу залучити майже всіх учнів до різноманітних видів діяльності школи, а також до управління справами колективу. Робота учнів у комісіях учнівського самоврядування сприяла вихованню почуття господаря школи, класу, вмінню співпрацювати на принципах рівності, гласності, демократизму.
Зокрема, робота правової та інформаційної комісій направлялася у русло розробки регламентуючих документів школи, збереження шкільного майна, чергування по школі. Багато уваги комісія приділяла питанню налагодження дисципліни учнів. Поряд з традиційними формами роботи інформаційної комісії (випуск бюлетенів, стіннівок, «блискавок», проведення конференцій, виставок, концертів) у школі розпочали нову, цікаву справу — випуск шкільної газети «Діалог», на сторінках якої виступали як учні, так і вчителі. Випуски були присвячені різним проблемам внутрішкільного життя. Редактор газети (вчитель________), члени редакційнної колегії вивчають ставлення учнів і вчителів до популярності шкільної газети, матеріалів, що публікуються, досліджують питання, які мають інтерес у колективі.
Роботою комісії з питань національно-культурного відродження та добрих справ керувала заступник директора з виховної роботи __________. Протягом навчального року учні постійно брали участь в акції «Милосердя», збирали продукти, одяг і розносили за адресами малозабезпечених та літніх людей. Учні 5—7 класів брали участь у акції «Доброго ранку, ветеране!». Проводилося багато свят: посвята у першокласники, десятикласники, День учителя, День матері, Уроки мужності, «Дзвони Чорнобиля», лицарські турніри, «Нумо, дівчата!», «Міс старшокласниця», дні здоров'я, спортивні змагання, Кобзареве свято, конкурси читців, День Святого Валенина та інші.
Роботу навчальної комісії очолювала заступник директора школи з навчально-виховної роботи_________. Члени комісії проводили вікторини, брали участь у предметних тижнях та олімпіадах, допомагали невстигаючим учням.
Педагог-організатор_________здійснювала педагогічне керівництво комісією з питань роботи з молодшими школярами. Вона творчо і цікаво підійшла до організації дозвілля молодших школярів: було організовано роботу клубу «Чемні та ввічливі», проведено конкурси малюнків, читців, виставки декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва, спортивні конкурси «Козацькі забави», «Тато, мама, я — спортивна сім'я», «Веселі старти», «Міс Дюймовочка», відвідування театрів, музеїв, бібліотек, виставок тощо. Мріючи про створення дитячої організації, вона залучила учнів 5—7 класів до обговорення програми і статуту міської дитячої організації «ДЮК». Під час цих обговорень були висловлені пропозиції щодо створення шкільного об'єднання «Світанок». Нині активісти цього об'єднання, учні 5—7 класів, згуртовують навколо себе інших учнів школи.
На підставі вищезазначеного
НАКАЗУЮ:
1. Заступнику директора школи з виховної роботи________:
1.1. Продовжувати вдосконалення роботи з педагогічного керівництва органами учнівського самоврядування.
1.2. Провести у________місяці учнівську конференцію і вибори органів учнівського самоврядування.
1.3. Створити систему в роботі комісій учнівського самоврядування, важливі питання обговорювати на засіданнях комісій.
2. Редактору шкільної газети__________виділити рубрику у шкільній газеті «Голос шкільного самоврядування» для висвітлення питань життя школи.
3. Заслухати питання про роботу учнівського самоврядування на нараді при директорі в жовтні.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора школи з виховної роботи____________.
Директор школи
З наказом ознайомлені
Виконавець, телефон