НАКАЗ Перехід в меню
Від «___»___________200___р. №_____
ПРО СТАН РЕАЛІЗАЦІЇ
КОНЦЕПЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОГО
ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ,
ФОРМУВАННЯ СВІДОМОСТІ
Відповідно до річного плану роботи школи, проведена перевірка стану реалізації Концепції національного виховання учнівської молоді, формування свідомості. Під час перевірки встановлено, що, працюючи над реалізацією Концепції національного виховання, педагогічний колектив школи всю виховну роботу спрямовує на виховання свідомого громадянина, гуманіста і патріота України.
У школі оформлено куточок державної символіки, де учні мають змогу ознайомитися з державними символами України — Гербом, Прапором, Гімном. Уже стало традицією розпочинати робочий день з підняття державного Прапора та виконання державного Гімну, відповідно до вимог Інструктивного листа Міністерства освіти і науки України.
Вчителі школи виховують повагу учнів до державного Герба, Прапора та Гімну.
Багато уваги приділяється питанню вивчення української мови, історії та народних традицій. З цією метою вже_________рік в школі ведеться навчання українською мовою з першого класу. Формування національних інтересів має місце і в позакласній роботі. Щосуботи працюють факультативи: «Історія і культура рідного краю» (керівник__________), «Українознавство» (керівник_________), «Художня культура» (керівник___________).
Виконуючи Указ Президента України про розвиток духовності, захист моралі, регіональну програму патріотичного виховання, в школі розроблена система заходів з національного виховання, в якому особливе місце відведено підготовці до___річниці незалежності України. В
рамках цих заходів учні беруть участь у святкуванні Дня незалежності. 1 вересня у всіх класах
пройшов урок за темою «_________________». 2 вересня школярі взяли участь у виставці квітів «Барви рідного краю».
Протягом________місяця учні школи зустрічалися з міськими письменниками, поетами, відвідували театри, музеї.
У школі стали традиційними години спілкування «Шануймо свій рід», «Козацькому роду
нема переводу», спортивні конкурси «Забави юних козачат», акції «Діти, допоможіть дітям», «Милосердя», «Ветеран живе поруч», фестиваль «Таланти твої, Україно!».
Виховувати свідомого громадянина України допомагає українська світлиця, оформлена руками вчителів та учнів.
Велика увага приділяється військово-патріотичній роботі. Вчитель допризовної підготовки
юнаків_______проводить змагання, конкурси, вікторини, навчає юнаків бути гідними захисниками Вітчизни.
Підсумовуючи вищезазначене
НАКАЗУЮ:
1. За велику роботу по реалізації Концепції національного виховання учнівської молоді і формування самосвідомості учнів школи оголосити подяку таким учителям:_______________.
2. Класним керівникам, вчителям початкових класів, керівникам позакласних гуртків
2.1. Продовжити роботу з формування духовно багатої особистості.
2.2. Залучати школярів до вивчення рідної мови. З цією метою проводити конкурси знавців української мови, вікторини, олімпіади, декади тощо.
2.3. Знайомити учнів із здобутками національної культури. Організувати екскурсії в музеї, по рідному краю, зустрічі з артистами.
2.4. Запланувати проведення класних годин «Моя родина в долі Батьківщини».
3. Керівникам шкільних факультативів
3.1.Продовжити роботу факультативів «Історія і культура рідного краю», «Українознавство», «Художня культура».
3.2. Розробити серію учнівських рефератів з найцікавіших моментів історії для української конференції.
3.3. Провести у місяці______науково-практичну конференцію «Історія мого народу».
4. Учителям історії та права_____________:
4.1. Розкривати правду про історичне минуле українського народу. Залучати учнів до диспутів, дебатів, круглих столів.
4.2. Продовжити роботу правового клубу «Со-крат», де звернути увагу на детальне вивчення Конституції України, прав та обов'язків громадян України; детальніше знайомити з народними символами і національною символікою. Керівником призначити вчителя історії________.
4.3. Організувати товариство національно-культурного відродження.
5. Заступнику директора школи з виховної роботи_________:
5.1. При плануванні виховної роботи на наступний рік урахувати пріоритетні напрямки роботи, які вимагають докорінної перебудови процесу виховання.
5.2. Організувати клуб класних керівників «Творчість».
5.3. Розробити шкільне положення конкурсу «Класний керівник року» з метою визначення кращого класного керівника школи.
5.4. Кращий досвід класного керівника вивчити й узагальнити як перспективний педагогічний досвід роботи.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора школи з виховної роботи___________.
Директор школи
З наказом ознайомлені
Виконавець, телефон