НАКАЗ                                                               Перехід в меню

Від «___»___________200___р. №_____

 

ПРО СТАН РЕАЛІЗАЦІЇ

КОНЦЕПЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОГО

ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ,

ФОРМУВАННЯ СВІДОМОСТІ

 

Відповідно до річного плану роботи школи, проведена перевірка стану реалізації Концепції національного виховання учнівської молоді, формування свідомості. Під час перевірки вста­новлено, що, працюючи над реалізацією Кон­цепції національного виховання, педагогічний колектив школи всю виховну роботу спрямовує на виховання свідомого громадянина, гуманіста і патріота України.

У школі оформлено куточок державної сим­воліки, де учні мають змогу ознайомитися з дер­жавними символами України — Гербом, Пра­пором, Гімном. Уже стало традицією розпочи­нати робочий день з підняття державного Пра­пора та виконання державного Гімну, відповід­но до вимог Інструктивного листа Міністерства освіти і науки України.

Вчителі школи виховують повагу учнів до дер­жавного Герба, Прапора та Гімну.

Багато уваги приділяється питанню вивчен­ня української мови, історії та народних тра­дицій. З цією метою вже_________рік в школі ведеться навчання українською мовою з пер­шого класу. Формування національних інтересів має місце і в позакласній роботі. Щосуботи пра­цюють факультативи: «Історія і культура рідно­го краю» (керівник__________), «Українознав­ство» (керівник_________), «Художня культу­ра» (керівник___________).

Виконуючи Указ Президента України про розвиток духовності, захист моралі, регіональну програму патріотичного виховання, в школі роз­роблена система заходів з національного вихо­вання, в якому особливе місце відведено підго­товці до___річниці незалежності України. В

рамках цих заходів учні беруть участь у святку­ванні Дня незалежності. 1 вересня у всіх класах

пройшов урок за темою «_________________». 2 вересня школярі взяли участь у виставці квітів «Барви рідного краю».

Протягом________місяця учні школи зуст­річалися з міськими письменниками, поетами, відвідували театри, музеї.

У школі стали традиційними години спілку­вання «Шануймо свій рід», «Козацькому роду

нема переводу», спортивні конкурси «Забави юних козачат», акції «Діти, допоможіть дітям», «Милосердя», «Ветеран живе поруч», фестиваль «Таланти твої, Україно!».

Виховувати свідомого громадянина України допомагає українська світлиця, оформлена ру­ками вчителів та учнів.

Велика увага приділяється військово-патріо­тичній роботі. Вчитель допризовної підготовки

юнаків_______проводить змагання, конкурси, вікторини, навчає юнаків бути гідними захис­никами Вітчизни.

Підсумовуючи вищезазначене

 

НАКАЗУЮ:

 

1.  За велику роботу по реалізації Концепції національного виховання учнівської молоді і формування самосвідомості учнів школи оголо­сити подяку таким учителям:_______________.

 

2.  Класним керівникам, вчителям початко­вих класів, керівникам позакласних гуртків

2.1. Продовжити роботу з формування духов­но багатої особистості.

2.2.  Залучати школярів до вивчення рідної мови. З цією метою проводити конкурси знавців української мови, вікторини, олімпіади, декади тощо.

2.3. Знайомити учнів із здобутками національ­ної культури. Організувати екскурсії в музеї, по рідному краю, зустрічі з артистами.

2.4.  Запланувати проведення класних годин «Моя родина в долі Батьківщини».

 

3.  Керівникам шкільних факультативів

3.1.Продовжити роботу факультативів «Істо­рія і культура рідного краю», «Українознавство», «Художня культура».

3.2.  Розробити серію учнівських рефератів з найцікавіших моментів історії для української конференції.

3.3. Провести у місяці______науково-прак­тичну конференцію «Історія мого народу».

 

4. Учителям історії та права_____________:

4.1. Розкривати правду про історичне минуле українського народу. Залучати учнів до диспутів, дебатів, круглих столів.

4.2. Продовжити роботу правового клубу «Со-крат», де звернути увагу на детальне вивчення Конституції України, прав та обов'язків громадян України; детальніше знайомити з народни­ми символами і національною символікою. Ке­рівником призначити вчителя історії________.

4.3. Організувати товариство національно-культурного відродження.

 

5.  Заступнику директора школи з виховної роботи_________:

5.1.  При плануванні виховної роботи на на­ступний рік урахувати пріоритетні напрямки роботи, які вимагають докорінної перебудови процесу виховання.

5.2.  Організувати клуб класних керівників «Творчість».

5.3. Розробити шкільне положення конкурсу «Класний керівник року» з метою визначення кращого класного керівника школи.

5.4.  Кращий досвід класного керівника ви­вчити й узагальнити як перспективний педаго­гічний досвід роботи.

 

6. Контроль за виконанням цього наказу по­класти на заступника директора школи з вихов­ної роботи___________.

 

Директор школи

З наказом ознайомлені

Виконавець, телефон 

Hosted by uCoz