НАКАЗ                                                               Перехід в меню

Від «___»___________200___р. №_____

 

ПРО ЕФЕКТИВНІСТЬ УЧАСТІ КЛАСІВ У ПРОВЕДЕННІ ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ

 

У 200 / навчальному році був розроб­лений план виховних заходів з учнями 1-11 класів на основі річного плану школи. Діяльність педагогічного колективу була спрямована на виховання гуманіста, патріота, громадянина України. В школі працював клуб молодших школярів «Увічливі й чемні» (керівник клубу _________); для учнів — старшокласників пра­цював правовий клуб «Сократ» (керівник ___________); «За здоровий спосіб життя» (ке­рівник ___________); театральний гурток (ке­рівник ____________); для учнів середніх класів – клуб «Ерудит» (керівник _____________);

загін ЮІДР (керівник_________). Під керів­ництвом викладача ДПЮ____________акти­візувалася робота з військово-патріотичного ви­ховання. Зокрема, учні 8-х класів брали актив­ну участь у військово-спортивній грі «Зірниця», на районних змаганнях посіли третє місце, а учні 10-х класів брали участь у військово-спортивній грі «Сокіл» і стали переможцями на районних змаганнях і посіли четверте місце на міських змаганнях.

У початковій школі стали традиційними такі свята, як «Посвята в першокласники»(1-А,1-Б, 1-В), спортивні змагання «Козацькі розваги» (2-А, Б, «Папа, мама, я — спортивна сім'я», «Ве­селі старти»(2-А, Б), «Новорічний калейдоскоп» (1—3 кл.). Молодші школярі брали активну участь у конкурсах малюнків «Осінь наша мила»(3-А), «Рідна матінка» (2-А), «Зима прий­шла» (3-Б), «Ой весна, весна» (3-В). Цікавими були виступи учнів 2-А класу до Дня вчителя і учнів 3-Б класу до 8 березня.

Хлопчики 1-х класів узяли участь у кон­курсній програмі «Забави юних козачат», а дівча­та 3-х класів — у конкурсній програмі «Міс Дюй-мовочка».

1 вересня у всіх класах пройшов урок «Учи­мося жити в злагоді й мирі». Протягом року діти мандрували у світі ділових справ, відвідували те­атри, музеї, бібліотеки, для них були організо­вані екскурсії, походи. До святкових дат з дня визволення України, визволення Одеси та річниці Великої Перемоги проводились уроки Мужності, діти покладали квіти на Алеї Слави та до інших пам'ятників та меморіальних плит на честь визволителів.

Добре працювали вчителі початкових класів ____________. Це досвідчені вихователі, які приділяли велику увагу питанням культури по­ведінки, спілкування, зовнішнього вигляду та охорони життя учнів. Вони дбають про те, щоб класні приміщення були затишними, а мікрок­лімат у колективі — родинним.

Багатим та різноманітним було життя учнів середніх класів. Вони взяли участь у Дні Знань (1  вересня). Учні 6-В класу (кл.керівник ___________) підготували святкове привітання

однокласникам та вчителям. На початку навчального року були сформовані органи учнівського самоврядування, а пізніше учні 5-х класів увійшли до міської організації ______________, створивши шкільну організа­цію «Ровесник».

Учні 5-х класів пройшли випробування на звання п'ятикласника і відзначили цю подію святом «Посвята в п'ятикласники». Традиційно учні 5—7 класів беруть участь у акції «Милосер­дя», збирають продукти, одяг і розподіляють за адресами малозабезпеченим та людям похилого віку, що проживають в мікрорайоні школи. 10 квітня (День визволення міста) та 9 травня вони взяли активну участь у акції «Доброго ранку, ветеран».

Живий інтерес в учнів середніх класів ви­кликають екскурсії, походи, відвідування театрів, музеїв. Цікаво провели спортивні змагання учні 6-х класів «Всім класом — на старт», 5-х класів «Веселі старти» (керівник спортивних за­ходів______), багато зусиль доклала вчитель

трудового навчання__________, аби підготува­ти і провести «Конкурс майстрів та майстринь», переможцями якого стали учні 7-х класів.

Весело пройшов новорічний карнавал. Було організовано «Лицарський турнір» (7—11 кл.),

конкурс «Нумо, дівчата!» (7-Б клас). Багато уваги приділялося вихованню, охороні життя та здо­ров'я дітей. За підсумками року кращим клас­ним колективом цієї категорії учнів було визна­но колектив 5-Б класу (кл.керівник_______).

Учні 8— 11 класів почали рік веселим святом Першого дзвоника, яке підготували учні 11 -х класів, а до дня міста взяли активну участь у виставці квітів «Україно, ти для мене — диво!», переможцями якої стали колективи 10-А, 9-А, 9-В, 9-Г, 8-Б класів.

Знаменною подією для учнів 10-х класів стало свято «Посвята в старшокласники», в підготовці якого взяли участь як самі десяти­класники, так і їх класні керівники. Багато зусиль доклали старшокласники, аби День учителя став справжнім святом. Зусиллями 9-Б класу була святково прибрана школа, учні 8—11 класів випустили стіннівки, підготували концерт.

Незабутньою для старшокласників стала зустріч у літературній вітальні, присвячена річниці з дня народження російського поета М.Ю. Лєрмонтова.

Учні 8-А класу стали ініціаторами цікавої справи з безпеки дорожнього руху, вони прове­ли рейд з виявлення порушників правил і випу­стили фотомонтаж «Вони порушують правила безпеки».

Разом з учнями 9-А класу вчителі української мови організували і провели конкурс читців, переможців було нагороджено солодкими при­зами.

Організовано пройшов у школі день бороть­би зі СНІДом. Старшокласники взяли участь у конкурсі плакатів (переможці 10-Б, 11-А кла­си), а лекторська група 8-Б класу підготувала виступи і провела зустрічі у 8—11-х класах.

Традиційними в школі стали новорічні вечори (9-В), вечір зустрічі з випускниками (П-А, 11-Б), День Святого Валентина (Ю-А, 10-Б кла­си), конкурс «Ми — старшокласниці» (9-Г), «Батьківщину захищати готові!», конкурс на кращий переклад з іноземної мови, «Дзвони Чорнобиля». Класні керівники докладають ба­гато зусиль, щоб виховати справжніх громадян України, людей, спроможних увійти у нове жит­тя, здатних не пливти за течією, а йти обраним шляхом.

У жовтні були оголошені конкурси на кра­щий коллектив і на кращого класного керівни­ка. За підсумками року кращим було визнано класний колектив____класу і класний керів­ник

Підсумовуючи, слід зазначити, що всі ви­хованці школи протягом року були задіяні в навчально-виховному процесі, мали доручен­ня, були залучені до роботи гуртків, клубів, спортивних секцій, музичних шкіл, факульта­тивів. І хоча протягом року мали місце окремі порушення дисципліни серед учнів (куріння, бійка, вживання ненормативної лексики), але серйозних правових порушень, здійснених уч­нями школи, не виявлено. А рівень ефектив­ності участі класів у виховних заходах був до­сить високий.   Про це свідчить подяка ______________райдержадміністрації за участь

школи у виставці квітів «Україно, ти для мене — диво!», грамоти за участь у спортивних зма­ганнях різного рівня, III місце у районній грі «Зірниця» і IV місце у міській військово-спортивній грі «Сокіл». Театральний гурток став лауреатом обласного огляду «Таланти твої, Ук­раїно», грамотами нагороджено членів клубу «Ерудит», учнів 9-х класів за участь у конкурсі з технічного моделювання, декоративно-при­кладного та образотворчого мистецтва.

 

На підставі вищезазначеного

 

 

 

НАКАЗУЮ:

 

1. За високий рівень виховної роботи школи оголосити подяку заступнику директора з ви­ховної роботи_____________.

 

2.  Визначити переможцями конкурсу «Кра­щий класний керівник школи» класних керів­ників _______класів_________________.

 

3.  Нагородити грамотою школи вчителя до­призовної підготовки юнаків__________за ак­тивну участь в організації військово-патріотич­ного виховання та за результатами перевірки міського управління освіти.

 

4. Нагородити грамотою школи керівника те­атрального гуртка учителя_________.

 

5. Оголосити подяку вчителю__________за багаторічний творчий підхід до справи з право­вого виховання.

 

6. Оголосити подяку вчителям_______за ак­тивну участь у роботі з виховання учнів.

 

7.  Порушити клопотання про нагородження Грамотою Міністерства освіти і науки України

вчителя___________за кропітку роботу з підро­стаючим поколінням.

 

8. Контроль за виконанням цього наказу по­класти на заступника директора школи з вихов­ної роботи_____________.

 

 

Директор школи

З наказом ознайомлені

Виконавець, телефон 

Hosted by uCoz