Ќј ј« ѕерех≥д в меню
¬≥д Ђ___ї___________200___р. є_____
ѕ–ќ –≈«”Ћ№“ј“» ѕ–ќ¬≈ƒ≈ЌЌя
ѕ—»’ќЋќ√ќ-ѕ≈ƒј√ќ√≤„Ќќ√ќ
ќЌ—»Ћ≤”ћ” ¬ 5-’ Ћј—ј’
¬≥дпов≥дно до р≥чного плану школи, Ђ___ї с≥чн¤ цього року був проведений психолого-педагог≥чний консил≥ум у 5-х класах. ћетою консил≥уму було об'Їднанн¤ зусиль ус≥х суб'Їкт≥в навчально-виховного процесу, зац≥≠кавлених в усп≥шному навчанн≥ й повноц≥нно≠му розвитку д≥тей ≥ п≥дл≥тк≥в школи, щоб на≠м≥тити ц≥л≥сну програму ≥ндив≥дуального суп≠роводу та надати рекомендац≥њ щодо роботи ≥ндив≥дуально з кожною дитиною та класом у ц≥лому.
«адачами консил≥уму були визначен≥:
Х характер адаптац≥њ п'¤тикласник≥в до на≠вчанн¤ в школ≥ другого ступен¤;
Х соц≥ометричний статус учн≥в;
Х визначенн¤ р≥вн≥в розвитку п≥знавальних процес≥в, слухового сприйманн¤, пам'¤т≥ на чис≠ла, мисленн¤ й уваги;
Х анал≥з отриманих результат≥в;
Х зд≥йсненн¤ висновк≥в та рекомендац≥й.
ѕри вир≥шенн≥ задач консил≥уму було про≠ведено тестуванн¤ учн≥в 5-х клас≥в ≥ отримано так≥ результати:
а) вивчаючи адаптован≥сть п'¤тикласник≥в до навчанн¤ в середн≥й школ≥:
Х серед учн≥в 5-ј класу адаптованих Ч 81 %, неадаптованих Ч 19 %;
Х 5-Ѕ клас: адаптован≥ Ч 52 %, неадаптован≥ -48%;
Х 5-¬ клас: адаптован≥ Ч 73 %, неадаптован≥ -27%.
б) вивчаючи соц≥ометричний статус учн≥в у 5-ј клас≥: високий соц≥ометричний статус ма≠ють 50 % учн≥в, низький Ч 50%, у 5-Ѕ клас≥ високий соц≥ометричний статус мають 38 %, низький Ч 62 %; у 5-¬ клас≥ високий мають 50 %, низький Ч 50 %.
в) вивчаючи р≥вн≥ розвитку п≥знавальних про≠цес≥в, отримано так≥ результати:
Х слухове сприйманн¤: у 5-ј клас≥ достатн≥й р≥вень розвитку мають 60 % учн≥в, низький Ч 40 %, у 5-Ѕ клас≥ достатн≥й р≥вень розвитку ма≠ють 78 %, низький Ч 22 %, у 5-¬ клас≥ достатн≥й р≥вень Ч 92 %, низький р≥вень Ч 8 %;
Х пам'¤ть на числа: у 5-ј клас≥ учн≥в достат≠нього р≥вн¤ Ч 54 %, низького Ч 46 %, у 5-¬ клас≥ достатн≥й р≥вень розвитку складаЇ 57 %, низький Ч 43 %, у 5-¬ клас≥ .достатн≥й р≥вень розвитку Ч 36 %, низький Ч 64 %;
Х мисленн¤: у 5-ј клас≥ достатн≥й р≥вень роз≠витку Ч 70 %, низький Ч 30 %, у 5-Ѕ клас≥ достатн≥й р≥вень розвитку Ч 32 %, низький Ч 68 %;
јнал≥зуючи отриман≥ результати, ми може≠мо сказати, що:
Х 69 % п'¤тикласник≥в адаптован≥ до на≠вчанн¤ в середн≥й школ≥, 31 % Ч не адапту≠валос¤;
високий соц≥ометричний статус мають 46 % п'¤тикласник≥в, низький Ч 54 %;
Х достатн≥й р≥вень розвитку слухового сприй≠манн¤ мають 77 % п'¤тикласник≥в, низький Ч 18%;
Х увага: достатн≥й р≥вень розвитку у 45 % п'¤≠тикласник≥в, низький Ч у 55 %.
” результат≥ проведеноњ роботи, вивчив≠ши ≥ проанал≥зувавши адаптован≥сть п'¤тик≠ласник≥в до навчанн¤ в середн≥й школ≥, соц≥-ометричний статус у клас≥, р≥вн≥ розвитку п≥знавальних процес≥в, можна зробити так≥ висновки:
Х лише трохи б≥льше половини п'¤тикласник≥в усп≥шно адаптувалис¤ до навчанн¤ в середн≥й школ≥;
Х високий соц≥ометричний статус мають мен≠ше половини п'¤тикласник≥в;
Х найкраще у п'¤тикласник≥в розвинут≥ так≥ п≥знавальн≥ процеси, ¤к мисленн¤ ≥ слухове сприйманн¤;
Х трохи б≥льше половини п'¤тикласник≥в ма≠ють низький р≥вень розвитку уваги й пам'¤т≥ на числа.
” зв'¤зку з отриманими п≥д час психолого-педагог≥чного консил≥уму результатами.
Ќј ј«”ё:
1. ѕсихологу школи___________________:
1.1. –озробити рекомендац≥њ на кожного учн¤ дл¤ вчител≥в-предметник≥в.
1.2. —планувати ≥ провести зан¤тт¤ з психо≠лог≥чноњ осв≥ти з учител¤ми-предметниками та окремо з учн¤ми ≥з ознайомленн¤ з методами конструктивного сп≥лкуванн¤, стратег≥¤ми по≠вед≥нки в конфл≥ктних ситуац≥¤х, особливост¤≠ми характеру й темпераменту.
1.3. ѕровести трен≥нги конструктивного сп≥лкуванн¤ з включенн¤ми Ђз≥рочокї та учн≥в з низьким соц≥ометричним статусом.
2. ласним кер≥вникам 5-х клас≥в
2.1. ѕрид≥л¤ти б≥льше уваги учн¤м з низь≠ким соц≥ометричним статусом. „аст≥ше хвали≠ти, доручати виконанн¤ завдань з внутр≥класноњ роботи, про¤вл¤ти дов≥ру, залучати њх до актив≠ноњ участ≥ в р≥зних заходах.
2.2. ѕровести ≥ндив≥дуальн≥ бес≥ди з батька≠ми учн≥в з низьким соц≥ометричним статусом ≥ дати рекомендац≥њ дл¤ сп≥льноњ роботи з вихо≠ванн¤.
3. ”чител¤м-предметникам, ¤к≥ викладають у 5-х класах, користуватис¤ рекомендац≥¤ми психолого-педагог≥чного консил≥уму.
4. онтроль за виконанн¤м цього наказу по≠класти на заступника директора школи з на≠вчально-виховноњ роботи________________.
ƒиректор школи
« наказом ознайомлен≥
¬иконавець, телефон