НАКАЗ                                                               Перехід в меню

Від «___»___________200___р. №_____

 

ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПЕРЕВІРКИ

НАВИЧОК ЧИТАННЯ УЧНІВ 1-Х КЛАСІВ

НА КІНЕЦЬ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

 

З «____» до «____» травня 200___року ви­вчалася робота вчителів 1-х класів над форму­ванням, розвитком і вдосконаленням навичок читання учнів перших класів.

Перевірка навичок читання здійснювалася індивідуально за оповіданням В.Чухліба «Лисич­чині гостини» відповідно до норм початкової школи, вікових особливостей учнів. Перевіркою було охоплено всього 67 учнів: 1-А клас — 33 учні, 1-Б клас — 34 учні.

При перевірці техніки читання зверталася увага на спосіб, правильність, виразність, швидкість читання.

Учні показали такі результати: високий рівень — 32 учні, достатній — 22 учні, середній — 5 учнів, початковий — 8 учнів.

Результати перевірки навичок читання учнів 1-х класів (учителі____________) свідчать, що

вчителі багато працювали над формуванням та темпом читання учнів, тому показники якості знань складають 80 %.

8 учнів перших класів мають початковий рівень читання і потребують уваги батьків та вчителів для того, аби сформувати вміння чита­ти правильно, виразно, не припускаючи відхи­лень у вимові слів, інтонуванні речень цілими словами, чітко вимовляючи їх. Учителям

_______________необхідно більше приділяти уваги учням.

З метою підвищення рівня виразного обгрун­тованого темлу читання вголос усіма учнями

 

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Учителям 1-х класів________________:

1.1.  Більше приділяти уваги роботі над сло­вами, вимова яких протягом першого року на­вчання викликала труднощі.

1.2. На кожному уроці читання відводити час для вироблення навичок швидкого читання вго­лос, наближеного до природного розмовного мовлення безпосередньо на уроці.

1.3. Учити дітей вести діалог українською мо­вою, вживаючи слова-звернення, слова ввічли­вості.

1.4.  Учити учнів проникати в емоційний настрій твору, вибирати й користуватися мов­леннєвими емоційними та позамовними засо­бами виразності.

 

2. Визнати роботу вчителів_______________

над формуванням навичок читання задовільною.

 

3. Учителю________більше працювати над

технікою читання, проводити групові та індиві­дуальні заняття з учнями, які мають початко­вий та середній рівень навичок читання.

 

4.  Учителям початкових класів

провести батьківські збори, на яких видати ре­комендації про керівництво домашнім читанням у сім'ї на період літніх канікул (до 25 травня).

 

5. Голові МО вчителів початкових класів ______провести засідання методичного об'єднання, де обговорити результати перевірки на­вичок читання у 1-х классах.

 

6.  Заступнику директора школи з навчаль­но-виховної роботи___________здійснювати

систематичний контроль за роботою вчителів по­чаткових класів з формування в учнів навичок читання у відповідності до державного стандар­ту початкової загальної школи.

 

7. Контроль за виконанням цього наказу по­класти на заступника директора з навчально-виховної роботи__________.

 

Директор школи

З наказом ознайомлені

Виконавець, телефон

Hosted by uCoz