НАКАЗ Перехід в меню
Від «___»___________200___р. №_____
ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПЕРЕВІРКИ
НАВИЧОК ЧИТАННЯ УЧНІВ 1-Х КЛАСІВ
НА КІНЕЦЬ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
З «____» до «____» травня 200___року вивчалася робота вчителів 1-х класів над формуванням, розвитком і вдосконаленням навичок читання учнів перших класів.
Перевірка навичок читання здійснювалася індивідуально за оповіданням В.Чухліба «Лисиччині гостини» відповідно до норм початкової школи, вікових особливостей учнів. Перевіркою було охоплено всього 67 учнів: 1-А клас — 33 учні, 1-Б клас — 34 учні.
При перевірці техніки читання зверталася увага на спосіб, правильність, виразність, швидкість читання.
Учні показали такі результати: високий рівень — 32 учні, достатній — 22 учні, середній — 5 учнів, початковий — 8 учнів.
Результати перевірки навичок читання учнів 1-х класів (учителі____________) свідчать, що
вчителі багато працювали над формуванням та темпом читання учнів, тому показники якості знань складають 80 %.
8 учнів перших класів мають початковий рівень читання і потребують уваги батьків та вчителів для того, аби сформувати вміння читати правильно, виразно, не припускаючи відхилень у вимові слів, інтонуванні речень цілими словами, чітко вимовляючи їх. Учителям
_______________необхідно більше приділяти уваги учням.
З метою підвищення рівня виразного обгрунтованого темлу читання вголос усіма учнями
НАКАЗУЮ:
1. Учителям 1-х класів________________:
1.1. Більше приділяти уваги роботі над словами, вимова яких протягом першого року навчання викликала труднощі.
1.2. На кожному уроці читання відводити час для вироблення навичок швидкого читання вголос, наближеного до природного розмовного мовлення безпосередньо на уроці.
1.3. Учити дітей вести діалог українською мовою, вживаючи слова-звернення, слова ввічливості.
1.4. Учити учнів проникати в емоційний настрій твору, вибирати й користуватися мовленнєвими емоційними та позамовними засобами виразності.
2. Визнати роботу вчителів_______________
над формуванням навичок читання задовільною.
3. Учителю________більше працювати над
технікою читання, проводити групові та індивідуальні заняття з учнями, які мають початковий та середній рівень навичок читання.
4. Учителям початкових класів
провести батьківські збори, на яких видати рекомендації про керівництво домашнім читанням у сім'ї на період літніх канікул (до 25 травня).
5. Голові МО вчителів початкових класів ______провести засідання методичного об'єднання, де обговорити результати перевірки навичок читання у 1-х классах.
6. Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи___________здійснювати
систематичний контроль за роботою вчителів початкових класів з формування в учнів навичок читання у відповідності до державного стандарту початкової загальної школи.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи__________.
Директор школи
З наказом ознайомлені
Виконавець, телефон