НАКАЗ Перехід в меню
Від «___»___________200___р. №_____
ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПІДСУМКОВОЇ
АТЕСТАЦІЇ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
ТА МАТЕМАТИКИ У 3-Х КЛАСАХ
У травні цього року були проведені контрольні роботи з української мови та математики учнів 3-х класів на кінець навчального року. Тексти контрольних робіт були складені методичним об'єднанням початкових класів ________________району міста.
Порядок проведення й темпи контрольних робіт та диктантів відповідали нормам початкових класів. Підсумки контрольних диктантів з української мови такі:
Висновки диктанту з української мови такі:
Класи | Кількість учнів | Рівень навчальних досягнень |
% успішності |
% якості знань | Не писало учнів | |||
високий | середній | достатній | низький | |||||
Учнями 3-х класів зроблені помилки : заміна букв, пропуск літер, перенос слів, мають багато виправлень: 3-А клас — 21 учнів; 3-Б клас — 12 учнів. А оцінка роботи учня 3-А класу_______ вища, ніж він заслуговує відповідно до норм оцінювання диктантів (5 помилок, 9 виправлень у диктанті, 1 виправлення у прізвищі учня). Якість знань учнів 3-х класів із рідної мови становить ____%.
Результати контрольної роботи з математики:
Класи | Кількість учнів | Рівень навчальних досягнень |
% успішності |
% якості знань | Не писало учнів | |||
високий | середній | достатній | низький | |||||
Учні 3-х класів зробили помилки у математичному диктанті: 3-А клас —29 помилок; 3-Б клас — 53 помилки, а також із знаходження дробу від числа та у розв'язанні прикладів на ділення. Частина дітей зробила помилки при розв'язанні задач або не до кінця виконала роботу. Якість знань учнів становить____%.
На підставі вищезазначеного
НАКАЗУЮ:
1. Голові методичного об'єднання вчителів початкових класів_______________підготувати глибокий аналіз проведених робіт із математики та рідної мови у 3-х класах та обговорити його на засіданні у вересні.
2. Учителям__________________:
2.1. Звернути увагу на математичну грамотність записів учнями з математики: пояснень, скорочень, відповідей.
2.2. Більше уваги приділяти вивченню математичних термінів, усному рахуванню, запису дій при виконанні письмових робіт.
2.3. Посилити роботу над формуванням навичок письмового ділення та множення, порядок дій при розв'язуванні прикладів.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора школи з навчально-виховної роботи_____________.
Директор школи
3 наказом ознайомлені |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|