НАКАЗ                                                               Перехід в меню

Від «___»___________200___р. №_____

 

ПРО ПІДСУМКИ КОНТРОЛЮ

ЗА РІВНЕМ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

УЧНІВ І СТУПЕНЯ ШКОЛИ

 

Згідно з річним планом роботи школи на на­вчальний рік, в період з «___» до «___» жовтня

була проведена перевірка за темою «Підсумки повторення за курс початкових класів», метою якої було виявлення рівня навчальних досягнень учнів 5-х класів за курс школи першого ступеня та визначення шляхів подальшої роботи з учня­ми цієї паралелі класів.

За період перевірки відвідано_____уроків, проведено контрольні роботи з української, ро­сійської мов та з математики, перевірена техні­ка читання (довідка за підсумками контролю до­дається). Проведено спільне засідання методич­ного об'єднання вчителів української та росій­ської мов, учителів математики та початкової школи. Стан справ розглянуто і обговорено на нараді при директорі школи.

Під час контролю виявлено, що ___учнів 5-х класів мають належний рівень навчальних досягнень, що відповідає вимогам навчальних програм з усіх предметів, тобто досягай запро­грамованого результату.

У 5-А класі відмічається високий рівень на­вчальних досягнень —____%, якість знань —

_____%; у 5-Б класі також високий рівень на­вчальних досягнень —____%, якість навчаль­них досягнень —____%, у 5-В класі — низький рівень навчальних досягнень,____% учнів зас­воїли програмний матеріал. Кожен третій учень має оцінки низького рівня з української мови,

лише___% учнів оволоділи технікою читання. Слабо засвоєні теми з української мови «Закін­чення іменників», «Ненаголошені голосні в ко­рені слова», правопис слів із обов'язкового слов­ника. З математики більшості помилок учні при­пускаються при множенні (знання таблиці мно­ження), при діленні з нулем. Відвідані уроки дають   підстави   зробити   висновки   про відповідність уроків у 5-А класі (учитель______), у 5-Б класі (учитель________) сучасним вимо­гам. Учитель ______ не забезпечує якісного підбору змісту завдань для реалізації їх на уроці, не вміє належним чином організувати пізнаваль­ну діяльність учнів молодших класів.

На підставі аналізу результатів шкільного контролю за рівнем навчальних досягнень учнів першого ступеня навчання

 

НАКАЗУЮ:

1.  Оголосити подяку вчителю початкових класів___________за плідну роботу з навчан­ня учнів.

 

2.  Учителю української мови___________, вчителю російської мови___________, вчителю

математики організувати з учнями додаткові за­няття з питань, в яких виявлено прогалини, для їх усунення.

 

3.  Заступнику директора школи з навчаль­но-виховної роботи__________:

3.1.  Спланувати повторний контроль у 5-В класі, провести його до «____» грудня.

3.2. Довести до відома батьків результати кон­тролю.

3.3. Взяти під особливий і власний контроль стан рівня викладання вчителем____________,

скласти план персонального контролю за його роботою, один раз на чверть підбивати під­сумки.

 

4. Шкільному психологу_________________

провести обстеження учнів 5-В класу, організу­вати на основі діагностики заняття з тими, хто цього потребує, зі створенням позитивної мо­тивації до навчання, залучити батьків (грудень-січень).

 

5. Контроль за виконанням цього наказу по­класти на заступника директора з навчально-виховної роботи___________.

 

Директор школи

3 наказом ознайомлені

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконавець, телефон

Hosted by uCoz