НАКАЗ                                                               Перехід в меню

Від «___»___________200___р. №_____

 

від «_»______200_року    ___

 

ПРО ПІДСУМКИ ПРОВЕДЕННЯ

ТЕМАТИЧНОГО КОНТРОЛЮ

У ГУМАНІТАРНОМУ ЦИКЛІ:

«ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ УМІНЬ

САМОСТІЙНО ПРАЦЮВАТИ

З ПЕРШОДЖЕРЕЛАМИ ТА ДОВІДКОВОЮ

ЛІТЕРАТУРОЮ»

 

Згідно з річним планом роботи школи на___ півріччя 200 / н.р., у________ місяці про­водився тематичний контроль у гуманітарному циклі «Формування в учнів умінь самостійно працювати з першоджерелами та довідковою літературою».

Заступником директора школи з НВР та за­відуючими   кафедрами   російської   мови

___________ та української мови _________ були відвідані уроки вчителів гуманітарного цик­лу. Перевіркою було встановлено, що більшість учителів циклу наполегливо й сумлінно працю­ють над розвитком в учнів навичок самостійно­го опрацювання матеріалів підручника, першо­джерел та іншої довідкової літератури.

Слід відзначити, що такі вчителі, як _______________(вчитель історії та правознав­ства), __________(вчитель української мови та літератури), ____________(вчитель російської

мови та зарубіжної літератури) при плануванні того чи іншого уроку значну увагу приділяють самостійній роботі учнів над навчальним мате­ріалом: виділяються учні, які роблять доповіді на заздалегідь визначені вчителем теми; призна­чається певний час (у структурі уроку) для са­мостійного опрацювання матеріалу підручника, і вже потім учитель перевіряє (в бесіді), як учні засвоїли прочитане чи, навпаки, проводить тес­тову роботу (за прочитаним щойно) з метою перевірки засвоєного вже не тільки в окремих учнів, а й у всього класу. Вчитель української мови та літератури__________визначає в своїй роботі певні теми для самостійного опрацюван­ня учнями (для кожного класу свої) і вже потім проводить фронтальну перевірку знань учнів (учні пишуть творчі роботи, тематичні).

Значну увагу приділяють учителі визначен­ню першоджерел для самостійного опрацюван­ня учнями: даються списки літератури вже на початку навчального року з метою ознайомлен­ня і заохочення до роботи. Бібліотекар школи ___________допомагає учням у доборі першо­джерел, надає необхідну допомогу в роботі над складанням конспекту тощо.

Отже, підсумовуючи сказане вище, слід за­значити, що вчителі гуманітарного циклу по­ступово й наполегливо працюють над форму­ванням в учнів умінь і навичок самостійно пра­цювати з першоджерелами.

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Учителям гуманітарного циклу:

1.1. Систематично й наполегливо працювати над підвищенням рівня самоосвіти, поповню­ючи свої знання, вивчаючи методичну літерату­ру, знайомлячись з документами Міністерства науки і освіти України.

1.2.  Продовжувати працювати над формуван­ням в учнів навичок самостійно працювати з першоджерелами та довідковою літературою.

1.3. Вдосконалювати форми та методи робо­ти, враховуючи вікові особливості учнів та рівень підготовки класів.

 

2.  На засіданні кафедри вчителів гуманітар­ного циклу:

2.1.  Заслухати звіт завідуючих кафедрами _________та_________про підсумки прове­дення тематичного контролю.

2.2. Ознайомити вчителів з тематикою тема­тичного контролю на____півріччя 200      /

навчального року.

 

3.  Заступнику директора школи з НВР:

3.1. Систематично контролювати роботу вчи­телів гуманітарного циклу.

3.2.  Організувати підготовку до друку статей учителів про досвід роботи у різнорівневих класах.

 

Директор школи

З наказом ознайомлені

Виконавець, телефон

Hosted by uCoz