Ќј ј«                                                               ѕерех≥д в меню

¬≥д Ђ___ї___________200___р. є_____

 

ѕ–ќ ¬» ќЌјЌЌя Ќј¬„јЋ№Ќ»’ ѕ–ќ√–јћ ”„»“≈Ћяћ»

 ѕ–»–ќƒЌ»„ќ-ћј“≈ћј“»„Ќќ√ќ ÷» Ћ”

 

«г≥дно з р≥чним планом роботи школи та пла≠ном контролю за ¤к≥стю навчально-виховноњ роботи, Ђ____ї кв≥тн¤ цього року адм≥н≥страц≥Їю школи проводилас¤ перев≥рка виконанн¤ на≠вчальних програм та практичного м≥н≥муму пись≠мових роб≥т учител¤ми природничо-математич≠ного циклу. ƒл¤ цього були зв≥рен≥ календарно-тематичн≥ плани, навчальн≥ програми та зд≥йснен≥ записи на стор≥нках предмет≥в циклу у класних журналах.

ѕерев≥рка показала, що вчител¤ми матема≠тики у 5-х класах програма виконана повн≥стю ¤к за к≥льк≥стю годин та практичним м≥н≥мумом письмових роб≥т, так ≥ зм≥стовно.

” 6-х класах за к≥льк≥стю годин та зм≥стовно навчальна програма виконана повн≥стю.  ≥льк≥сть контрольних роб≥т в≥дпов≥даЇ плану.

” 7-х класах зм≥стовно та за к≥льк≥стю конт≠рольних роб≥т програма виконана повн≥стю.

” 8-х класах зм≥стовно програма виконана повн≥стю за рахунок ущ≥льненн¤ навчального ма≠тер≥алу. ” 8-Ѕ клас≥ виконана 1 контрольна ро≠бота з геометр≥њ, ¤коњ не вистачало за п≥дсумка≠ми 3 чверт≥. ” 8-х класах Ї розб≥жн≥сть фактич≠ноњ к≥лькост≥ годин з навчальною програмою: на 7 годин з алгебри та на 5 годин з геометр≥њ у зв'¤зку з тривалою (б≥льше м≥с¤ц¤) ваканс≥Їю вчител¤ математики.

” 9-х класах програма зм≥стовно, за к≥льк≥стю годин та практичного м≥н≥муму письмових роб≥т з алгебри виконана повн≥стю, а з геометр≥њ про≠ведено на дв≥ години менше, н≥ж передбачено програмою, у зв'¤зку з проведенн¤м у цей час обласних зр≥з≥в знань з алгебри. ™ перевищенн¤ к≥лькост≥ контрольних роб≥т з алгебри на 1 у зв'¤зку з проведенн¤м обласного зр≥зу знань з алгебри.

” 10-х класах зм≥стовно та за практичним м≥н≥мумом письмових роб≥т програма виконана повн≥стю. ™ розб≥жн≥сть фактичноњ к≥лькост≥ го≠дин з к≥льк≥стю годин за програмою на 11-14 годин (залежно в≥д класу ) у зв'¤зку з тривалою ваканс≥Їю вчител¤ математики. ” 10-х класах, де викладаЇтьс¤ ≥нтегрований курс математики, Ї зб≥льшенн¤ к≥лькост≥ контрольних роб≥т на 1 за рахунок одн≥Їњ адм≥н≥стративноњ контрольноњ роботи.

” 11-х класах програма зм≥стовно, за к≥льк≥стю годин та практичного м≥н≥муму вико≠нана повн≥стю. ” 11-Ѕ клас≥ Ї зб≥льшенн¤ к≥лькост≥ контрольних роб≥т з геометр≥њ на 1 ро≠боту.

ѕри перев≥рц≥ виконанн¤ навчальноњ програ≠ми та практичного м≥н≥муму письмових та ла≠бораторних роб≥т з ф≥зики сл≥д в≥дзначити, що у 7, 8, 9, 10, 11-х класах за к≥льк≥стю годин, ла-

бораторних, контрольних роб≥т та зм≥стовно на≠вчальна програма виконана повн≥стю.

” 9-Ѕ, ¬ класах виконано 4 роботи ф≥зично≠го практикуму, тривал≥стю по 2 години кожна; у 9-ј виконано 5 роб≥т ф≥зичного практикуму, тривал≥стю по 2 години кожна. ” 10-Ѕ клас≥ виконано 5, у 10-ј Ч 6 роб≥т ф≥зичного практи≠куму, тривал≥стю по 2 години кожна; у 10-¬ (еко≠ном≥чний проф≥ль) виконано 10 роб≥т, тривал≥≠стю по 1 годин≥ кожна.

« х≥м≥њ у 8, 9, 10, 11-х класах за к≥льк≥стю лабораторних, контрольних роб≥т та зм≥стовно навчальна програма виконана повн≥стю. ” 10, 11-х класах Ї розб≥жн≥сть фактичноњ к≥лькост≥ годин з програмою на 1 годину.

« б≥олог≥њ та основ безпеки життЇд≥¤льност≥ у 6, 7, 8 класах Ї розб≥жн≥сть фактичних годин з навчальною програмою на 3 години, за рахунок св¤ткових дн≥в травн¤. «а к≥льк≥стю лаборатор≠них, контрольних роб≥т та зм≥стовно навчальна програма виконана повн≥стю. ” 9, 10, 11 класах програма зм≥стовно, за к≥льк≥стю годин та прак≠тичних роб≥т виконана повн≥стю. Ћабораторний практикум виконаний в обс¤з≥ 4 одногодинних роб≥т, оск≥льки х≥м≥¤ на третьому ступен≥ в школ≥ вивчаЇтьс¤ в обс¤з≥ 1 години на тиждень.

« географ≥њ у 6, 7, 8, 9, 10-х класах за к≥льк≥стю лабораторних, контрольних роб≥т та зм≥стовно навчальну програму виконано повн≥стю. Ћише у 6-¬ клас≥ Ї розб≥жн≥сть з програмою на 1 го≠дину за рахунок св¤ткових дн≥в травн¤.

« ≥нформатики у 5, 6, 7, 8, 9-¬, 10-Ѕ, ¬ кла≠сах за к≥льк≥стю годин, лабораторних та зм≥стов≠но навчальна програма виконана повн≥стю, але у 9-ј, Ѕ класах Ї розб≥жн≥сть фактичноњ к≥лькост≥ годин з програмою на 2 години, а у 10-ј Ч розб≥жн≥сть на 1 годину.

Ќа п≥дстав≥ вищеозначеного.

 

 

 

Ќј ј«”ё:

1.  ”чител¤м математики____________, ос≠нов безпеки життЇд≥¤льност≥________________:

1.1.  „≥тко планувати та неухильно дотриму≠ватис¤ зм≥сту навчальноњ програми та њњ вимог до виконанн¤ практичного м≥н≥муму, не допус≠каючи перевантаженн¤ учн≥в.

1.2.  Ћ≥кв≥дувати розб≥жн≥сть фактичноњ к≥лькост≥ годин з програмою, що не перевищуЇ 1-2 години за рахунок зан¤ть поза розкладом.

 

2.  ”чителю математики___________:

2.1. Ћ≥кв≥дувати розб≥жн≥сть фактичноњ к≥лькост≥ годин з математики за планом п≥д час

проводенн¤ л≥тньоњ навчальноњ практики.

2.2. ѕри плануванн≥ врахувати на¤вн≥сть ад≠м≥н≥стративних контрольних роб≥т та не зб≥льшу≠вати к≥лькост≥ роб≥т практичного м≥н≥муму, що призводить до перевантаженн¤ учн≥в.

 

3.  ”чителю б≥олог≥њ____________л≥кв≥дува≠ти у 6, 7, 8-х класах розб≥жн≥сть фактичноњ к≥лькост≥ годин з б≥олог≥њ за планом за рахунок л≥тньоњ виробничоњ практики.

 

4.  «аступнику директора з навчально-вихов≠ноњ роботи_______:

4.1. ѕередбачити у граф≥ку навчальноњ прак≠тики проведенн¤ годин з б≥олог≥њ у 6, 7, 8 кла≠сах, ¤ких не вистачаЇ.

4.2. —класти окремий граф≥к проведенн¤ го≠дин з математики у 8 та 10 класах, ¤ких не вис≠тачаЇ.

 

ƒиректор школи

« наказом ознайомлен≥

¬иконавець, телефон

Hosted by uCoz