НАКАЗ Перехід в меню
Від «___»___________200___р. №_____
ПРО СТАН ВИКЛАДАННЯ,
ДОТРИМАННЯ ДЕРЖАВНИХ ВИМОГ
ДО ЗМІСТУ ТА ОБСЯГУ НАВЧАЛЬНИХ
ПРОГРАМ ТА РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ
ДОСЯГНЕНЬ З МАТЕМАТИКИ
Протягом ________місяця в школі вивчався стан викладання математики, дотримання державних вимог до змісту, обсягу навчальних програм та рівня навчальних досягнень учнів.
Наслідки вивчення та результати проведених контрольних робіт свідчать про те, що вчителі показали себе фахівцями справи, мають добру науково-теоретичну підготовку, володіють методикою викладання предмета. Забезпечують засвоєння учнями основних математичних понять, передбачених програмою з формування практичних умінь та навичок. На уроках використовуються сучасні форми і методи навчання, що активізують розу мову діяльність учнів, сприяють підвищенню в них інтересу до вивчення математики, працюють над розвитком математичного мислення.
Учитель математики _________приділяє увагу створенню найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів, обов'язково враховуючи їхні індивідуальні нахили, здібності, інтереси. Тому основою процесу навчання є рівнева диференціація не тільки в межах одного класу, а й у виборі підручників для роботи в класах із різним рівнем розвитку та навчальних досягнень. Це дає змогу реалізувати базову математичну освіту з різним ступенем обгрунтованості й повноти на основному (обов'язковому для всіх учнів) та підвищеному (для тих, хто має здібності та інтерес до математики) рівнях, які визначають мінімальний і максимальний обсяг навчального матеріалу програми.
Календарні плани вчителів складені з урахуванням методичних рекомендацій, у них передбачені самостійні та контрольні роботи, математичний обсяг знань. Поурочні плани відображають роботу вчителів з виконання державних програм, індивідуальну та диференційовану роботу з учнями.
На уроках учителя ____________учні працюють на рівні високої розумової напруженості. Це забезпечується великою кількістю навчально-пізнавальних дій, які виконуються на уроці
(до____прикладів за урок,___задачі та ін.), одночасно звертається увага на розуміння й осмислення виконуваних операцій. Завдання розробляються різної складності. Виконанню такого обсягу роботи на уроці сприяють майстерність учителя, чітко продумані етапи уроку, раціональне використання кожної його хвилини, правильність добору матеріалу.
Кабінети математики, створені вчителями____________, обладнані навчальними посібниками, дидактичним матеріалом. Це значна допомога їм у підвищенні інтенсивності навчального процесу, дає змогу уникати перенаванта-ження учнів домашніми завданнями. Вчителі планують обсяг самостійної діяльності з метою відпрацювання необхідних загальнонавчальних
і спеціальних умінь та навичок. Учитель_______ попереджає розумове перенавантаження (замінює подачу теоретичного матеріалу практичними завданнями, включає в дію різні органи чуття).
Навчально-методичним забезпеченням диференційованого навантаження є розроблена
вчителем________система різнорівневих вправ, відповідних вимог до навчальних досягнень.
Стан дотримання державних вимог до змісту, обсягу навчальних програм та рівня навчальних досягнень учнів перевірено під час проведення контрольних робіт:
Класи | Кількість учнів | Рівень навчальних досягнень |
% успішності |
% якості знань | Не писало учнів | |||
високий | середній | достатній | низький | |||||
Із запропонованих вибіркових контрольних робіт у 5— 11 класах із___учнів впоралися із
завданням________, рівень якості знань склав ____%. Таким чином, виявлено значну захищеність під час оцінювання знань з математики. Це відзначалося у вчителів______________. Учні помиляються при спрощенні виразів, розкритті дужок, розв'язуванні рівнянь, трапляються труднощі у математичних обчисленнях, розв'язуванні рівнянь.
Причинами зазначених недоліків є: низький рівень знань учнів із попередніх тем курсу, несистематична та невимоглива перевірка зошитів учнів, часткове використання можливостей кабінету математики, недостатнє використання таблиць, моделей, опорних схем, зворотного зв'язку, особливо під час закріплення знань на уроці.
На підставі вищезазначеного та з метою усунення недоліків
НАКАЗУЮ:
1. Вчителям математики ___ ___ :
1.1. Забезпечити належний методичний рівень викладання, застосовуючи ефективні форми та методи для розвитку творчих здібностей школярів (проблеми, ситуації, проблемно-наслідковий аналіз умов задач, формування в учнів прагнення до самостійного пошуку розв'язання тощо).
1.2. З метою підвищення ефективності стану викладання математики виписати методичний журнал.
1.3. Систематизувати роботу із підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
1.4. Під час складання задач, вправ та підготовки до уроків особливе значення приділяти практичній спрямованості та диференціації навчання.
1.5. Провести поглиблене повторення не засвоєних учнями розділів програми.
1.6. Звернути увагу на недоліки в системі перевірки та оцінювання знань учнів, підготовці до контрольних робіт, відповідності виставлення підсумкових та семестрових балів.
2. Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи___________:
2.1. До______узагальнити досвід роботи вчителя ____________з питань диференціації навчальної роботи на уроках.
2.2. Організувати семінар-практикум для вчителів математики та вчителів початкових класів з питань наступності у викладанні математики.
2.3. Провести повторні контрольні роботи в класах із низьким рівнем успішності.
3. Голові методичного об'єднання:
3.1. Активізувати роботу методоб'єднання вчителів математики, запровадити ефективні форми роботи.
3.2. Розглянути у_________місяці питання про стан формування навчальних умінь та Навичок на засіданнях методичного об'єднання вчителів математики.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з НВР_____________.
Директор школи
З наказом ознайомлені
Виконавець, телефон