НАКАЗ                                                               Перехід в меню

Від «___»___________200___р. №_____

 

ПРО СТАН ВИКЛАДАННЯ,

ДОТРИМАННЯ ДЕРЖАВНИХ ВИМОГ

ДО ЗМІСТУ ТА ОБСЯГУ НАВЧАЛЬНИХ

ПРОГРАМ ТА РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ

ДОСЯГНЕНЬ З МАТЕМАТИКИ

 

Протягом ________місяця в школі вивчав­ся стан викладання математики, дотримання державних вимог до змісту, обсягу навчальних програм та рівня навчальних досягнень учнів.

Наслідки вивчення та результати проведених контрольних робіт свідчать про те, що вчителі по­казали себе фахівцями справи, мають добру нау­ково-теоретичну підготовку, володіють методикою викладання предмета. Забезпечують засвоєння уч­нями основних математичних понять, передбаче­них програмою з формування практичних умінь та навичок. На уроках використовуються сучасні форми і методи навчання, що активізують розу мову діяльність учнів, сприяють підвищенню в них інтересу до вивчення математики, працюють над розвитком математичного мислення.

Учитель математики _________приділяє ува­гу створенню найсприятливіших умов для на­вчання, виховання і розвитку учнів, обов'язко­во враховуючи їхні індивідуальні нахили, здібності, інтереси. Тому основою процесу на­вчання є рівнева диференціація не тільки в ме­жах одного класу, а й у виборі підручників для роботи в класах із різним рівнем розвитку та навчальних досягнень. Це дає змогу реалізувати базову математичну освіту з різним ступенем обгрунтованості й повноти на основному (обо­в'язковому для всіх учнів) та підвищеному (для тих, хто має здібності та інтерес до математики) рівнях, які визначають мінімальний і максималь­ний обсяг навчального матеріалу програми.

Календарні плани вчителів складені з ура­хуванням методичних рекомендацій, у них пе­редбачені самостійні та контрольні роботи, ма­тематичний обсяг знань. Поурочні плани відоб­ражають роботу вчителів з виконання держав­них програм, індивідуальну та диференційова­ну роботу з учнями.

На уроках учителя ____________учні пра­цюють на рівні високої розумової напруженості. Це забезпечується великою кількістю навчаль­но-пізнавальних дій, які виконуються на уроці

(до____прикладів за урок,___задачі та ін.), одночасно звертається увага на розуміння й ос­мислення виконуваних операцій. Завдання роз­робляються різної складності. Виконанню та­кого обсягу роботи на уроці сприяють май­стерність учителя, чітко продумані етапи уроку, раціональне використання кожної його хвили­ни, правильність добору матеріалу.

Кабінети математики, створені вчителя­ми____________, обладнані навчальними по­сібниками, дидактичним матеріалом. Це значна допомога їм у підвищенні інтенсивності навчаль­ного процесу, дає змогу уникати перенаванта-ження учнів домашніми завданнями. Вчителі планують обсяг самостійної діяльності з метою відпрацювання необхідних загальнонавчальних

і спеціальних умінь та навичок. Учитель_______ попереджає розумове перенавантаження (замі­нює подачу теоретичного матеріалу практичними завданнями, включає в дію різні органи чуття).

Навчально-методичним забезпеченням ди­ференційованого навантаження є розроблена

вчителем________система різнорівневих вправ, відповідних вимог до навчальних досягнень.

Стан дотримання державних вимог до змісту, обсягу навчальних програм та рівня навчальних досягнень учнів перевірено під час проведення контрольних робіт:

Класи Кількість учнів Рівень навчальних досягнень

% успішності

% якості знань Не писало учнів
високий середній достатній низький
                 
                 
                 

 

Із запропонованих вибіркових контрольних робіт у 5— 11 класах із___учнів впоралися із

завданням________, рівень якості знань склав ____%. Таким чином, виявлено значну захи­щеність під час оцінювання знань з математи­ки. Це відзначалося у вчителів______________. Учні помиляються при спрощенні виразів, роз­критті дужок, розв'язуванні рівнянь, трапляють­ся труднощі у математичних обчисленнях, роз­в'язуванні рівнянь.

Причинами зазначених недоліків є: низький рівень знань учнів із попередніх тем курсу, не­систематична та невимоглива перевірка зошитів учнів, часткове використання можливостей ка­бінету математики, недостатнє використання таблиць, моделей, опорних схем, зворотного зв'язку, особливо під час закріплення знань на уроці.

На підставі вищезазначеного та з метою усу­нення недоліків

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Вчителям математики  ___ ___  :

1.1.   Забезпечити належний методичний рівень викладання, застосовуючи ефективні форми та методи для розвитку творчих здібнос­тей школярів (проблеми, ситуації, проблемно-наслідковий аналіз умов задач, формування в учнів прагнення до самостійного пошуку роз­в'язання тощо).

1.2. З метою підвищення ефективності стану викладання математики виписати методичний журнал.

1.3.  Систематизувати роботу із підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

1.4.  Під час складання задач, вправ та підго­товки до уроків особливе значення приділяти практичній спрямованості та диференціації на­вчання.

1.5.  Провести поглиблене повторення не за­своєних учнями розділів програми.

1.6. Звернути увагу на недоліки в системі пе­ревірки та оцінювання знань учнів, підготовці до контрольних робіт, відповідності виставлен­ня підсумкових та семестрових балів.

 

2. Заступнику директора школи з навчаль­но-виховної роботи___________:

2.1. До______узагальнити досвід роботи вчи­теля ____________з питань диференціації на­вчальної роботи на уроках.

2.2. Організувати семінар-практикум для вчи­телів математики та вчителів початкових класів з питань наступності у викладанні математики.

2.3. Провести повторні контрольні роботи в класах із низьким рівнем успішності.

 

3. Голові методичного об'єднання:

3.1.  Активізувати роботу методоб'єднання вчителів математики, запровадити ефективні форми роботи.

3.2.  Розглянути у_________місяці питання про стан формування навчальних умінь та На­вичок на засіданнях методичного об'єднання вчителів математики.

4.  Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з НВР_____________.

 

Директор школи

З наказом ознайомлені

Виконавець, телефон

Hosted by uCoz