Ќј ј« ѕерех≥д в меню
¬≥д Ђ___ї___________200___р. є_____
ѕ–ќ –≤¬≈Ќ№ Ќј¬„јЋ№Ќ»’ ƒќ—я√Ќ≈Ќ№
« √≈ќ√–ј‘≤ѓ ” –јѓЌ»
«ј ѕ≤ƒ—”ћ јћ» ƒ≈–∆ј¬Ќќѓ
ѕ≤ƒ—”ћ ќ¬ќѓ ј“≈—“ј÷≤ѓ ¬ 9-’ Ћј—ј’
«г≥дно з виконанн¤м наказу є ____ в≥д Ђ____ї_____200___року Ђ ѕро пор¤док за≠к≥нченн¤ 200 ≤ навчального року та про≠веденн¤ державноњ п≥дсумковоњ атестац≥њ учн≥в школи, њх переведенн¤ та випускї, ≥ з метою контролю за р≥внем навчальних дос¤гнень учн≥в з географ≥њ ”крањни було зд≥йснено перев≥рку засвоЇнн¤ матер≥алу учн¤ми п≥д час проведенн¤ державноњ п≥дсумковоњ атестац≥њ. ≤спит почавс¤ о 8 годин≥. ¬с≥ учн≥ прийшли своЇчасно. ≤спит проводила ком≥с≥¤ у склад≥_______. Ѕес≥ди ве≠лись украњнською мовою. ƒ≥ти в≥льно волод≥ли терм≥нами, пон¤тт¤ми, ¤к недол≥к було в≥дм≥че≠но те, що учн≥ не мають нового стаб≥льного п≥дручника з географ≥њ ”крањни.
¬ 9-ј клас≥ навчалось 29 учн≥в. «в≥льнен≥ в≥д ≥спиту за станом здоров'¤ учн≥________, а зг≥дно
з наказом обласного в≥дд≥лу осв≥ти, учень _______¤к учасник спортивних змагань. Ќа
≥спит з'¤вилис¤ вс≥ 29 учн≥в, ¤к≥ мали проходи≠ти державну п≥дсумкову атестац≥ю в≥дпов≥дно до ≤нструкц≥њ.
«а п≥дсумком навчального року оц≥нки були так≥:__учн≥в мали високий р≥вень навчальних
дос¤гнень;___учн≥в Ч достатн≥й;___учн≥в Ч середн≥й; ___початковий. ѕ≥д час п≥дготовки
до в≥дпов≥д≥ учн≥ користувалис¤ географ≥чним ат≠ласом.
√либок≥, м≥цн≥ знанн¤ продемонстрували так≥ учн≥: ____________________. ¬сього високий
р≥вень навчальних дос¤гнень показали ____ учн≥в. ¬они в≥льно волод≥ли теоретичним мате≠р≥алом, ор≥Їнтувалис¤ серед географ≥чних зако≠ном≥рностей, ум≥ло зв'¤зували особливост≥ при≠роди з практичною д≥¤льн≥стю людини. ћогли дати ф≥зико-економ≥чну характеристику облас≠тей та вс≥Їњ ”крањни. ƒобре в≥дпов≥дали учн≥ ____________. що дало њм можлив≥сть по≠л≥пшити своњ оц≥нки за р≥к. ƒуже слабо в≥дпо≠в≥дали _______________.
«а результатами державноњ п≥дсумковоњ атес≠тац≥њ р≥вень навчальних дос¤гнень учн≥ мають
такий: високий Ч ____ учн≥в; достатн≥й Ч ______учн≥в; середн≥й Ч_____учн≥в.
” 9-Ѕ клас≥ навчалос¤___учн≥в. ”с≥ вони
мали проходити державну п≥дсумкову атестац≥ю в≥дпов≥дно до ≤нструкц≥њ. «а п≥дсумками навчаль≠ного року мали так≥ р≥вн≥ навчальних дос¤гнень: високий Ч___учн≥в; достатн≥й Ч___учн≥в; середн≥й Ч___учн≥в.
ѕ≥д час проведенн¤ державноњ п≥дсумковоњ атестац≥њ було ви¤влено, що певна частина учн≥в слабо п≥дготувалас¤ до нењ. ¬≥дпов≥д≥ були по≠верхов≥, в≥дчувалос¤ погане волод≥нн¤ картою. “руднощ≥ були при в≥дпов≥д¤х, пов'¤заних з ф≥зичною географ≥Їю за 8-й клас, де вивчають≠с¤ природн≥ комплекси, широтна зональн≥сть та висотна по¤сн≥сть на територ≥њ ”крањни. ƒе¤к≥
учн≥___________________________________ знизили своњ оц≥нки за р≥к. ƒобре в≥дпов≥дали
___________________________________, а на оц≥нки високого р≥вн¤ в≥дпов≥дали так≥ учн≥:
___________________. ¬они ви¤вили глибоке знанн¤ матер≥алу, мова викладанн¤ матер≥алу була грамотною, вони показали лог≥чний вик≠лад думок.
–езультати ≥спиту так≥: високий р≥вень на≠вчальних дос¤гнень показали ___учн≥в, дос≠татн≥й Ч___учн≥в.середн≥й Ч___учн≥в.
¬иход¤чи з вищезазначеного
Ќј ј«”ё:
1. ”чител¤м географ≥њ школи____________:
1.1. «вернути увагу на р≥вень систематичноњ п≥дготовки учн≥в з ф≥зичноњ та економ≥чноњ гео≠граф≥њ ”крањни в 8, 9-х класах.
1.2. ƒл¤ подальшого пол≥пшенн¤ ≥нтересу до вивченн¤ предмету практикувати використанн¤ сучасних методик веденн¤ уроку (урок≥в-кон-ференц≥й, урок≥в-диспут≥в тощо).
1.3. ¬ести уроки географ≥њ ”крањни т≥льки ук≠рањнською мовою.
2. Ѕ≥бл≥отекарю школи_____________забез≠печити п≥дручниками вс≥х учн≥в 8Ч9 клас≥в зг≥дно з новими програмами.
3. «ав≥дуюч≥й каб≥нетом географ≥њ
переобладнати тематичн≥ стенди, використо≠вуючи краЇзнавчий матер≥ал.
4. «аступнику директора школи з навчаль≠но-виховноњ роботи________:
4.1. ќбговорити р≥вень знань учн≥в з географ≥њ ”крањни на зас≥данн¤х методичного об'Їднанн¤ в серпн≥ ≥ спланувати заходи з покращанн¤ ви≠кладанн¤ географ≥њ ”крањни.
4.2. онтролювати стан викладанн¤ географ≥њ ”крањни в 9 класах прот¤гом нового навчально≠го року ≥ в раз≥ неусуненн¤ перел≥чених вище недол≥к≥в ≥нформувати директора допов≥дною за≠пискою з метою пол≥пшенн¤ становища.
ƒиректор школи
« наказом ознайомлен≥
¬иконавець, телефон