Ќј ј«                                                               ѕерех≥д в меню

¬≥д Ђ___ї___________200___р. є_____

 

ѕ–ќ –≤¬≈Ќ№ Ќј¬„јЋ№Ќ»’ ƒќ—я√Ќ≈Ќ№

« √≈ќ√–ј‘≤ѓ ” –јѓЌ»

«ј ѕ≤ƒ—”ћ јћ» ƒ≈–∆ј¬Ќќѓ

ѕ≤ƒ—”ћ ќ¬ќѓ ј“≈—“ј÷≤ѓ ¬ 9-  Ћј—ј’

 

«г≥дно з виконанн¤м наказу є ____ в≥д Ђ____ї_____200___року Ђ ѕро пор¤док за≠к≥нченн¤ 200 навчального року та про≠веденн¤ державноњ п≥дсумковоњ атестац≥њ учн≥в школи, њх переведенн¤ та випускї, ≥ з метою контролю за р≥внем навчальних дос¤гнень учн≥в з географ≥њ ”крањни було зд≥йснено перев≥рку засвоЇнн¤ матер≥алу учн¤ми п≥д час проведенн¤ державноњ п≥дсумковоњ атестац≥њ. ≤спит почавс¤ о 8 годин≥. ¬с≥ учн≥ прийшли своЇчасно. ≤спит проводила ком≥с≥¤ у склад≥_______. Ѕес≥ди ве≠лись украњнською мовою. ƒ≥ти в≥льно волод≥ли терм≥нами, пон¤тт¤ми, ¤к недол≥к було в≥дм≥че≠но те, що учн≥ не мають нового стаб≥льного п≥дручника з географ≥њ ”крањни.

¬ 9-ј клас≥ навчалось 29 учн≥в. «в≥льнен≥ в≥д ≥спиту за станом здоров'¤ учн≥________, а зг≥дно

з наказом обласного в≥дд≥лу осв≥ти, учень _______¤к учасник спортивних змагань. Ќа

≥спит з'¤вилис¤ вс≥ 29 учн≥в, ¤к≥ мали проходи≠ти державну п≥дсумкову атестац≥ю в≥дпов≥дно до ≤нструкц≥њ.

«а п≥дсумком навчального року оц≥нки були так≥:__учн≥в мали високий р≥вень навчальних

дос¤гнень;___учн≥в Ч достатн≥й;___учн≥в Ч середн≥й; ___початковий. ѕ≥д час п≥дготовки

до в≥дпов≥д≥ учн≥ користувалис¤ географ≥чним ат≠ласом.

√либок≥, м≥цн≥ знанн¤ продемонстрували так≥ учн≥: ____________________. ¬сього високий

р≥вень навчальних дос¤гнень показали ____ учн≥в. ¬они в≥льно волод≥ли теоретичним мате≠р≥алом, ор≥Їнтувалис¤ серед географ≥чних зако≠ном≥рностей, ум≥ло зв'¤зували особливост≥ при≠роди з практичною д≥¤льн≥стю людини. ћогли дати ф≥зико-економ≥чну характеристику облас≠тей та вс≥Їњ ”крањни. ƒобре в≥дпов≥дали учн≥ ____________. що дало њм можлив≥сть по≠л≥пшити своњ оц≥нки за р≥к. ƒуже слабо в≥дпо≠в≥дали _______________.

«а результатами державноњ п≥дсумковоњ атес≠тац≥њ р≥вень навчальних дос¤гнень учн≥ мають

такий: високий Ч ____ учн≥в; достатн≥й Ч ______учн≥в; середн≥й Ч_____учн≥в.

” 9-Ѕ клас≥ навчалос¤___учн≥в. ”с≥ вони

мали проходити державну п≥дсумкову атестац≥ю в≥дпов≥дно до ≤нструкц≥њ. «а п≥дсумками навчаль≠ного року мали так≥ р≥вн≥ навчальних дос¤гнень: високий Ч___учн≥в; достатн≥й Ч___учн≥в; середн≥й Ч___учн≥в.

ѕ≥д час проведенн¤ державноњ п≥дсумковоњ атестац≥њ було ви¤влено, що певна частина учн≥в слабо п≥дготувалас¤ до нењ. ¬≥дпов≥д≥ були по≠верхов≥, в≥дчувалос¤ погане волод≥нн¤ картою. “руднощ≥ були при в≥дпов≥д¤х, пов'¤заних з ф≥зичною географ≥Їю за 8-й клас, де вивчають≠с¤ природн≥ комплекси, широтна зональн≥сть та висотна по¤сн≥сть на територ≥њ ”крањни. ƒе¤к≥

учн≥___________________________________ знизили своњ оц≥нки за р≥к. ƒобре в≥дпов≥дали

___________________________________, а на оц≥нки високого р≥вн¤ в≥дпов≥дали так≥ учн≥:

___________________. ¬они ви¤вили глибоке знанн¤ матер≥алу, мова викладанн¤ матер≥алу була грамотною, вони показали лог≥чний вик≠лад думок.

–езультати ≥спиту так≥: високий р≥вень на≠вчальних дос¤гнень показали ___учн≥в, дос≠татн≥й Ч___учн≥в.середн≥й Ч___учн≥в.

 

¬иход¤чи з вищезазначеного

 

Ќј ј«”ё:

 

1. ”чител¤м географ≥њ школи____________:

1.1.  «вернути увагу на р≥вень систематичноњ п≥дготовки учн≥в з ф≥зичноњ та економ≥чноњ гео≠граф≥њ ”крањни в 8, 9-х класах.

1.2. ƒл¤ подальшого пол≥пшенн¤ ≥нтересу до вивченн¤ предмету практикувати використанн¤ сучасних методик веденн¤ уроку (урок≥в-кон-ференц≥й, урок≥в-диспут≥в тощо).

1.3. ¬ести уроки географ≥њ ”крањни т≥льки ук≠рањнською мовою.

 

2. Ѕ≥бл≥отекарю школи_____________забез≠печити п≥дручниками вс≥х учн≥в 8Ч9 клас≥в зг≥дно з новими програмами.

 

3.     «ав≥дуюч≥й    каб≥нетом    географ≥њ

переобладнати тематичн≥ стенди, використо≠вуючи краЇзнавчий матер≥ал.

 

4.  «аступнику директора школи з навчаль≠но-виховноњ роботи________:

4.1. ќбговорити р≥вень знань учн≥в з географ≥њ ”крањни на зас≥данн¤х методичного об'Їднанн¤ в серпн≥ ≥ спланувати заходи з покращанн¤ ви≠кладанн¤ географ≥њ ”крањни.

4.2.  онтролювати стан викладанн¤ географ≥њ ”крањни в 9 класах прот¤гом нового навчально≠го року ≥ в раз≥ неусуненн¤ перел≥чених вище недол≥к≥в ≥нформувати директора допов≥дною за≠пискою з метою пол≥пшенн¤ становища.

 

ƒиректор школи

« наказом ознайомлен≥

¬иконавець, телефон

Hosted by uCoz