НАКАЗ Перехід в меню
Від «___»___________200___р. №_____
ПРО ПІДСУМКИ ПРОВЕДЕННЯ ТЕМАТИЧНОГО КОНТРОЛЮ
«ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ФОРМ
ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ:
УРОКІВ-ЛЕКЦІЙ, СЕМІНАРІВ,
КОНСУЛЬТАЦІЙ, ДИСПУТІВ,
ЗМАГАНЬ, ЗАЛІКІВ»
Згідно з річним планом роботи школи на___ півріччя 200 / навчального року, у _____
місяці проводився тематичний контроль у гуманітарному циклі «Запровадження нових форм навчальних занять: уроків-лекцій, семінарів, консультацій, диспутів, заліків, уроків-змагань.»
Заступником директора школи____________ та завідуючою кафедрою російської мови _________були відвідані уроки вчителів гуманітарного циклу. Перевіркою було встановлено, що більшість учителів гуманітарного циклу наполегливо працюють над запровадженням нових форм роботи: нестандартних уроків-семі-нарів, уроків-лекцій, уроків-змагань тощо.
Учителі української мови та літератури _______________активно працюють над вдосконаленням проведення уроків-змагань, уроків-свят.__________провела такі уроки-змагання:
«Найспритніший, найрозумніший у «Країні Синтаксису» (5-А клас), «Королівство Фонетики» (5-Б клас)».__________;_ активно впроваджує в своїй роботі ігрові моменти (уроки-ігри, уроки-змагання): «Найкращий читець», «Найспритніший у Фонетиці» (5-Б, 7-В).
Звичайно, вибір форми навчальних занять окремим вчителем залежить від вікових особливостей учнів: у старших класах доцільніше використовувати уроки-лекції, уроки-бесіди, уроки-семі-нари. І учителі, які працюють у старших класах школи _____________, використовують саме ці методи. Так, учитель історії та правознавства __________ проводить уроки-диспути, уроки-лекції: «Моя правова освіта», «Чи знаєш ти закон», «Конституція України» (11-А, Б класи). Вчитель російської мови та зарубіжної літератури _________проводить уроки - брейн-ринги: «П'ятнадцятирічний капітан: за і проти» (за романом Жюля Берна), «Діти капітана Гранта: вплив твору на свідомість мас», «Капітан Немо: неординарна особистість чи боягуз?» (для 9, 10 класів) та ін.
Учитель російської мови та зарубіжної літератури _________використовує переважно таку
форму навчальних занять, як урок-лекція, інформуючи учнів про найдивовижніших і найтала-новитіших поетів та письменників, про умови розвитку обдарованої особистості, підводячи учнів до того чи іншого висновку.
На підставі вищевикладеного
НАКАЗУЮ:
1. Учителям гуманітарного циклу:
1.1. Систематично працювати над запровад-" женням нових форм і методів у структуру сучасного уроку.
1.2. Вдосконалювати форми та методи роботи, враховуючи вікові особливості учнів та рівень підготовки класів.
2. На засіданні кафедри вчителів гуманітарного циклу:
2.1. Заслухати вчителів — наставників
__________з метою обміну досвідом роботи з
питань тематичного контролю у різних класах.
2.2. Розпочати підготовку до друку опису досвіду роботи вчителів циклу «Узагальнення досвіду роботи вчителів гуманітарного циклу».
3. Заступнику директора школи з НВР__________:
3.1 Систематично контролювати роботу вчителів гуманітарного циклу.
3.2. Проводити консультації для молодих учителів з ведення шкільної документації, а також планування уроку.
Директор школи
З наказом ознайомлені
Виконавець, телефон