НАКАЗ                                                               Перехід в меню

Від «___»___________200___р. №_____

 

 

ПРО ПІДСУМКИ ПРОВЕДЕННЯ ТЕМАТИЧНОГО КОНТРОЛЮ

«ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ФОРМ

ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ:

УРОКІВ-ЛЕКЦІЙ, СЕМІНАРІВ,

КОНСУЛЬТАЦІЙ, ДИСПУТІВ,

ЗМАГАНЬ, ЗАЛІКІВ»

 

Згідно з річним планом роботи школи на___ півріччя 200    /      навчального року, у _____

місяці проводився тематичний контроль у гу­манітарному циклі «Запровадження нових форм навчальних занять: уроків-лекцій, семінарів, консультацій, диспутів, заліків, уроків-змагань.»

Заступником директора школи____________ та завідуючою кафедрою російської мови _________були відвідані уроки вчителів гума­нітарного циклу. Перевіркою було встановле­но, що більшість учителів гуманітарного циклу наполегливо працюють над запровадженням но­вих форм роботи: нестандартних уроків-семі-нарів, уроків-лекцій, уроків-змагань тощо.

Учителі української мови та літератури _______________активно працюють над вдо­сконаленням проведення уроків-змагань, уроків-свят.__________провела такі уроки-змагання:

«Найспритніший, найрозумніший у «Країні Синтаксису» (5-А клас), «Королівство Фонети­ки» (5-Б клас)».__________;_ активно впрова­джує в своїй роботі ігрові моменти (уроки-ігри, уроки-змагання): «Найкращий читець», «Най­спритніший у Фонетиці» (5-Б, 7-В).

Звичайно, вибір форми навчальних занять ок­ремим вчителем залежить від вікових особливос­тей учнів: у старших класах доцільніше викорис­товувати уроки-лекції, уроки-бесіди, уроки-семі-нари. І учителі, які працюють у старших класах школи _____________, використовують саме ці методи. Так, учитель історії та правознавства __________ проводить уроки-диспути, уроки-лекції: «Моя правова освіта», «Чи знаєш ти закон», «Конституція України» (11-А, Б класи). Вчитель російської мови та зарубіжної літератури _________проводить уроки - брейн-ринги: «П'ят­надцятирічний капітан: за і проти» (за романом Жюля Берна), «Діти капітана Гранта: вплив твору на свідомість мас», «Капітан Немо: неординарна особистість чи боягуз?» (для 9, 10 класів) та ін.

Учитель російської мови та зарубіжної літе­ратури _________використовує переважно таку

форму навчальних занять, як урок-лекція, інфор­муючи учнів про найдивовижніших і найтала-новитіших поетів та письменників, про умови розвитку обдарованої особистості, підводячи учнів до того чи іншого висновку.

На підставі вищевикладеного

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Учителям гуманітарного циклу:

1.1.  Систематично працювати над запровад-" женням нових форм і методів у структуру су­часного уроку.

1.2. Вдосконалювати форми та методи робо­ти, враховуючи вікові особливості учнів та рівень підготовки класів.

 

2.  На засіданні кафедри вчителів гуманітар­ного циклу:

2.1.   Заслухати вчителів — наставників

__________з метою обміну досвідом роботи з

питань тематичного контролю у різних класах.

2.2. Розпочати підготовку до друку опису дос­віду роботи вчителів циклу «Узагальнення дос­віду роботи вчителів гуманітарного циклу».

 

3.     Заступнику   директора    школи    з НВР__________:

3.1 Систематично контролювати роботу вчи­телів гуманітарного циклу.

3.2. Проводити консультації для молодих учи­телів з ведення шкільної документації, а також планування уроку.

 

Директор школи

З наказом ознайомлені

Виконавець, телефон 

Hosted by uCoz