НАКАЗ Перехід в меню
Від «___»___________200___р. №_____
ПРО РОЛЬ
ФАКУЛЬТАТИВНИХ ЗАНЯТЬ
У ПРОФОРІЄНТАЦІЇ УЧНІВ, РОЗВИТКУ
ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ,
ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ
У цьому навчальному році в школі працюють факультативи, які ведуть досвідчені вчителі школи_________. У своїй роботі з учнями вчителі ставлять за мету розширення знань з предметів, ведення дослідницької роботи, розвиток пізнавальних інтересів, використовують різні форми роботи з учнями: практикуми, написання та захист рефератів, проведення конференцій, зустрічей з науковими працівниками науково-дослідних інститутів та вченими вищих навчальних закладів, різноманітних екскурсій тощо.
Учні, які відвідують заняття з факультативів, беруть активну участь у районних та міських олімпіадах, роботі Малої академії наук та клубу «Ерудит».
Тільки в цьому році майже з усіх основних предметів (історії, української мови, правознавства, математики, хімії, англійської мови, біології) посіли призові місця 12 учнів, а з науково-дослідницьких робіт, представлених на конференцію Малої академії наук, 11 учнів були нагороджені грамотами і дипломами. Це свідчить, що така робота з обдарованими учнями дає можливість учителям поглиблювати та розширювати знання учнів із предметів під час відвідування факультативних занять.
Факультативи у молодших класах учителі початкових класів ведуть з російської та англійської мов, що дає можливість формувати вміння та навички з оволодіння різними мовами.
Учні, які відвідують факультатив з художньої культури «Християнська етика» (керівник
факультативу____), формують у собі характер
особистості. Цей курс має велике значення як виховний фактор впливу на особистість учнів, тому, що він прищеплює дітям, на позитивних прикладах поведінки людей у суспільстві, християнські цінності: доброту, милосердя, співчуття, прояви турботливості до інших.
Заняття факультативу з художньої культури, яку веде вчитель______, учні відвідують з
великим інтересом. У процесі роботи факультативу, вчитель виховує емоційно-позитивне ставлення до вибору професії, прищеплює культуру поведінки, розуміння краси природи, формує бережне ставлення до довкілля, дає елементи екологічної освіти. Під керівництвом учителя учні готують свої роботи до різних виставок із програми « Таланти твої, Україно!», проводять різні конкурси та виставки в школі. Учні із задоволенням працюють із папером та іншими природними матеріалами.
На районних та міських виставках роботи учнів одержали високі оцінки, а на конкурсах «Проект майбутнього міста» та республіканському конкурсі «Українське подвір'я» посіли призові місця та були нагороджені грамотами.
Учителі____________ведуть курс «Історії й культури рідного краю», а вчителі _____________ «Література рідного краю», які розширюють знання учнів з країнознавства, а також прищеплюють любов до рідного міста та людей, які живуть в ньому. Учні дізнаються про виникнення міста, як створювалася історія самого міста та людей, які створювали його історію та культуру. Закінчується вивчення курсу конференцією «Місто та його мешканці», а також екскурсією по місту.
У 9-х класах учитель фізики______________ знайомить учнів із початком такої науки, як астрономія. Ці знання учні використовують на уроках фізики та астрономії в 10-11 класах та при захисті рефератів.
У зв'язку з тим, що в 10-11 класах учні працюють за профільним навчальним планом, вони відвідують факультативи з основних предметів.
При перевірці документації відзначається, що всі вчителі ведуть журнали з факультативних занять, мають затверджене календарно-тематичне планування, списки учнів, і все ж слід відзначити, що записи в журналах ведуться не систематично, особливо в учителів_______________, що ускладнює контроль за проведенням занять із факультативів, особливо тих, що працюють по суботах.
На підставі вищезазначеного
НАКАЗУЮ:
1. Відзначити якісну роботу вчителів________, які проводять заняття з факультативів з метою формування та розширення пізнавальних інтересів дітей.
2. За якісну і результативну роботу зі здібними дітьми оголосити подяку вчителям __________із занесенням до трудової книжки.
3. Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи_______:
3.1. Узагальнити досвід роботи вчителів _________________ і видати методичний бю-
летень про їх роботу.
3.2. Провести в березні круглий стіл із питань організації роботи з обдарованими та здібними дітьми через факультативні заняття.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи__________.
Директор школи
3 наказом ознайомлені |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виконавець, телефон