НАКАЗ                                                               Перехід в меню

Від «___»___________200___р. №_____

 

ПРО РОЛЬ

ФАКУЛЬТАТИВНИХ ЗАНЯТЬ

У ПРОФОРІЄНТАЦІЇ УЧНІВ, РОЗВИТКУ

ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ,

ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ

 

У цьому навчальному році в школі працю­ють факультативи, які ведуть досвідчені вчи­телі школи_________. У своїй роботі з учня­ми вчителі ставлять за мету розширення знань з предметів, ведення дослідницької роботи, розвиток пізнавальних інтересів, використову­ють різні форми роботи з учнями: практикуми, написання та захист рефератів, проведення кон­ференцій, зустрічей з науковими працівника­ми науково-дослідних інститутів та вченими вищих навчальних закладів, різноманітних екс­курсій тощо.

Учні, які відвідують заняття з факультативів, беруть активну участь у районних та міських олімпіадах, роботі Малої академії наук та клубу «Ерудит».

Тільки в цьому році майже з усіх основ­них предметів (історії, української мови, пра­вознавства, математики, хімії, англійської мови, біології) посіли призові місця 12 учнів, а з науково-дослідницьких робіт, представ­лених на конференцію Малої академії наук, 11 учнів були нагороджені грамотами і дип­ломами. Це свідчить, що така робота з обда­рованими учнями дає можливість учителям поглиблювати та розширювати знання учнів із предметів під час відвідування факульта­тивних занять.

Факультативи у молодших класах учителі початкових класів ведуть з російської та англійської мов, що дає можливість формува­ти вміння та навички з оволодіння різними мовами.

Учні, які відвідують факультатив з худож­ньої культури «Християнська етика» (керівник

факультативу____), формують у собі характер

особистості. Цей курс має велике значення як виховний фактор впливу на особистість учнів, тому, що він прищеплює дітям, на позитивних прикладах поведінки людей у суспільстві, хри­стиянські цінності: доброту, милосердя, співчут­тя, прояви турботливості до інших.

Заняття факультативу з художньої культу­ри, яку веде вчитель______, учні відвідують з

великим інтересом. У процесі роботи факульта­тиву, вчитель виховує емоційно-позитивне став­лення до вибору професії, прищеплює культуру поведінки, розуміння краси природи, формує бережне ставлення до довкілля, дає елементи екологічної освіти. Під керівництвом учителя учні готують свої роботи до різних виставок із програми « Таланти твої, Україно!», проводять різні конкурси та виставки в школі. Учні із за­доволенням працюють із папером та іншими природними матеріалами.

На районних та міських виставках роботи учнів одержали високі оцінки, а на конкурсах «Проект майбутнього міста» та республікан­ському конкурсі «Українське подвір'я» посіли призові місця та були нагороджені грамотами.

Учителі____________ведуть курс «Історії й культури рідного краю», а  вчителі _____________ «Література рідного краю», які розширюють знання учнів з країнознавства, а також прищеп­люють любов до рідного міста та людей, які живуть в ньому. Учні дізнаються про виникнення міста, як створювалася історія самого міста та людей, які створювали його історію та культу­ру. Закінчується вивчення курсу конференцією «Місто та його мешканці», а також екскурсією по місту.

У 9-х класах учитель фізики______________ знайомить учнів із початком такої науки, як ас­трономія. Ці знання учні використовують на уро­ках фізики та астрономії в 10-11 класах та при захисті рефератів.

У зв'язку з тим, що в 10-11 класах учні пра­цюють за профільним навчальним планом, вони відвідують факультативи з основних пред­метів.

При перевірці документації відзначається, що всі вчителі ведуть журнали з факультативних за­нять, мають затверджене календарно-тематич­не планування, списки учнів, і все ж слід відзна­чити, що записи в журналах ведуться не систе­матично, особливо в учителів_______________, що ускладнює контроль за проведенням занять із факультативів, особливо тих, що працюють по суботах.

На підставі вищезазначеного

 

НАКАЗУЮ:

 

1.     Відзначити    якісну    роботу    вчи­телів________, які проводять заняття з факуль­тативів з метою формування та розширення пізнавальних інтересів дітей.

 

2.  За якісну і результативну роботу зі здіб­ними дітьми оголосити  подяку вчителям __________із занесенням до трудової книжки.

 

3.  Заступнику директора школи з навчаль­но-виховної роботи_______:

3.1. Узагальнити досвід роботи вчителів _________________ і видати методичний бю-

летень про їх роботу.

3.2. Провести в березні круглий стіл із пи­тань організації роботи з обдарованими та здібними дітьми через факультативні заняття.

 

4. Контроль за виконанням цього наказу по­класти на заступника директора з навчально-виховної роботи__________.

 

Директор школи

3 наказом ознайомлені

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконавець, телефон

Hosted by uCoz