«разок схеми анал≥зу виховного заходу
1. «агальн≥ в≥домост≥ про зах≥д: назва, форма, мета, завданн¤, час ≥ м≥сце проведенн¤, обладнанн¤.
2. „им викликана необх≥дн≥сть проведенн¤ даного заходу?
3. як учитель урахував своњ ≥ндив≥дуальн≥ особливост≥ в процес≥ розробки сценар≥ю заходу?
4. „и в≥дпов≥даЇ мета даного виховного заходу в≥ковим та ≥ндив≥дуальним особливост¤м учн≥в, мет≥ виховноњ роботи школи?
5. ѕравильн≥сть плану ≥ ступ≥нь п≥дготовки вчител¤ до проведенн¤ заходу.
6. як забезпечено взаЇмов≥дпов≥дн≥сть завдань, зм≥сту, форми та метод≥в вихованн¤?
7. —к≥льки учн≥в брали участь у п≥дготовц≥ й проведенн≥ заходу? ’арактер участ≥ (≥н≥ц≥атори ≥ виконавц≥, пом≥чники, слухач≥). –оль активу учн≥в.
8. яку роль в≥д≥гравав педагог у п≥дготовц≥ й проведенн≥ заходу (був ≥н≥ц≥атором, орган≥затором, методистом, виконавцем)? як в≥н мотивував зах≥д? ѕедагог≥чний такт, мова, зовн≥шн≥й вигл¤д учител¤. ’арактер вимог, поставлених перед учн¤ми.
9. ≈фективн≥сть заходу. …ого п≥знавальна ≥ виховна ц≥нн≥сть, вплив на формуванн¤ почутт≥в, переконань, ум≥нь ≥ навичок. „и спри¤в зах≥д згуртуванню учн≥вського колективу, виробленню або зм≥цненню громадськоњ думки? як вплинув проведений зах≥д на окремих учн≥в? ƒо ¤ких вид≥в д≥¤льност≥ в≥н прилучив учн≥в? ѕовед≥нка учн≥в, њхнЇ ставленн¤ до даного заходу. «агальна оц≥нка заходу. „и дос¤гнуто мети? ѕричина усп≥х≥в та невдач. ¬исновки ≥ пропозиц≥њ.