“иждень ≥ноземних мов
14.02 ---18.02 в г≥мназ≥њ пройшов тиждень ≥ноземноњ мови. “ема тижн¤ --- УЌеймов≥рн≥ факти навколо насФ. ¬чител≥ ≥ноземних мов присв¤тили цей тиждень поглибленню знань учн≥в з крањнознавства англо- та ≥спаномовних крањн. Ќими була проведена сер≥¤ урок≥в з використанн¤м в≥деометер≥ал≥в, на ¤ких учн≥ мали змогу розширити своњ знанн¤ з географ≥њ та ≥стор≥њ крањн, мови ¤ких вони вивчають. 3-ј УMagic EnglishФ, УWindows on BritainФ ( introducing to Britain), УWizadoraФ 4-A, 4-Ѕ УWindows on BritainФ ( introducing to Britain), УMagic EnglishФ, У—тоунхенджФ 5-A ,5-Ѕ УWindows on BritainФ(Food, London), У—тоунхенджФ, У √ора –ашморФ 6-A ,6-Ѕ УWindows on BritainФ(Festivals, Food), УјмазонкаФ, У¬одоспад ≤гуасуФ, У¬еликий каньон в —ЎјФ 7-A У—тоунхенджФ, У—тату¤ —вободиФ, У√ора –ашморФ 7-Ѕ УWindows on BritainФ( London, School, Home) 8-A, 8-B УWindows on BritainФ( London, School, Home) 9- Ѕ , УWindows on BritainФ( Pop Music, Holidays, Law and Order) 11-A УWindows on BritainФ( Pop Music, Holidays, Law аnd Order)
|
![]() |
![]() ѕольськ≥ школ¤р≥ орган≥зували мистецьку виставку, в ¤к≥й брали участь учн≥ з 5 крањн ™вропи. ¬они над≥слали нам конкурсн≥ роботи, ¤к≥ були учасниками проекту Ђён≥ художники з ™вропиї. ћи мали нагоду побачити творч≥ роботи у виконанн≥ юних талант≥в з м. л≥монтов. ƒе¤к≥ з над≥сланих малюнк≥в та фотограф≥й зайн¤ли призов≥ м≥сц¤. « допомогою наших друз≥в з л≥монтова ми багато д≥знались про ≥стор≥ю ѕольщ≥: зокрема про ≥стор≥ю та визначн≥ м≥сц¤ ракова - столиц≥ одного з воЇводств у ѕольщ≥, колишньоњ столиц≥ ѕольщ≥. ѕоштою нам також над≥слали надзвичайно ц≥кавий, ¤скравий туристичний буклет про раков. ѕольськ≥ учн≥ присилали також ц≥кав≥ презентац≥њ про традиц≥њ св¤ткуванн¤ –≥здва, про зимов≥ кан≥кули та про саму г≥мназ≥ю. –езультати сп≥лкуванн¤ з ѕольськими однол≥тками ми в≥добразили в наст≥нних газетах, щоб дати можлив≥сть учн¤м, ¤к≥ ще не вт¤гнут≥ в ≤нтернет Цсп≥лкуванн¤, побачити, що ми Ї частиною ™вропи, ≥ далек≥ незнайом≥ народи зовс≥м просто можуть стати справжн≥ми друз¤ми.
|
![]() |
![]() ”чн≥ а також гост≥ г≥мназ≥њ мали змогу прочитати ц≥кав≥ факти , що мають м≥сце у нашому житт≥. Ќаст≥нна газета вм≥стила в соб≥ ц≥каву ≥нформац≥ю про звичн≥ реч≥ навколо нас. ј саме --- можливост≥ людського орган≥зму, ¤к читати людину по њњ жестах, м≥м≥ц≥, найдивовижн≥ш≥ рекорди з ниги –екорд≥в √≥ннеса. Ќеобх≥дн≥ дан≥ були вз¤т≥ з англомовного журналу ФTeenglishФ є1-2,2011. ÷ього року ми в≥дновили сп≥впрацю з г≥мназ≥Їю м≥ста л≥монтов, що в ѕольщ≥. ”чн≥ 5-7 клас≥в знайшли соб≥ друз≥в по листуванню Ц вони сп≥лкуютьс¤ з допомогою мереж≥ ≤нтернет. —п≥лкуванн¤ в≥дбуваЇтьс¤ англ≥йською мовою. ”чн≥ надсилають один одному особист≥ презентац≥њ, в ¤ких розпов≥дають про себе, свою родину, друз≥в. «окрема, ми отримали презентац≥њ в≥д ƒжуст≥ни опек, ћагдалени ¬≥сло, ƒом≥н≥ки ќжог, лауд≥њ Ѕугай ≥ ≥нших. |